20 Aralık 2011 Salı

Avon siparişlerim ve gabrini summet edition ojelerim :)

 Bir aydır, siparişini verdiğim avon göz kalemlerimin gelmesini bekliyordum ve sonunda bugün kavuştum. Biri içinde parıltılar bulunan ve bir çok blog da övgü ile bahsedilem glimmerstick diamonds serisi diğeri ise colortrend den. Normal de colortrend serisini pek sevmem ama bu çift uçlu yeşik renkli kalemini görünce kayıtsız kalamadım. Buyrun bakalım.


Emerald glow'un siyaha kaçan bir rengi var. Renk açısından daha yoğun olmasını beklemiyordum ama keşke olsaydı :) Bloglarda gördüğüm için hazırlıklıydım :p  Green and black serisini beğendim.Yeşilin rengi çok hoşuma gitti. Henüz her ikisini de gözümde denemedim ama yapılarının yumuşak olduğu belli. En azından elime sürerken rahatlıkla sürdüm :P


Daha önce de dediğim gibi yeşilin ve mavinin tonlarına takmış durumdayım son zamanlarda. Bu ikisini de bugün aldım.



veeee hemen M106 yı sürdüm :D Bu maviyi seviyorum kızlarrrrr. 



Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. Canım benim kız kardeşde okulda avon satışı yapan birinden almış bu çift üçlü kalemlerden, ama sanırım avon geri toplatiyormus. geri istedi arkadaşı..sanırım
    göz kapağına bir zararı varmış ama emin değilim. İstersen bir araştır;))

    YanıtlaSil
  2. Bende avon satışı yapıyorum ama duymadım öyle birşey olsa eminim mail atarlardı bende uzun süre siyehhını kullandım ama kalıcılık açısından pek memnun kalmadım hala yatar dolabımın bir köşeside yeşil rengini gözünde de kullanmayı seviyosan arabian glow serisinin yeşili mükemmel bloglarda vardı bi ara kalıcılığıda oldukça iyi siyah da da super shock serisinin jel kalemi var mükemmel =)

    YanıtlaSil
  3. avonun bu kalem de bir sıkıntı oldugunu duymustum ben de satıs yapan arkadas bundan alma bosver dedi neden diye sormadım zaten aldıgım kalem yatıyor kenarda kullanamıyorm

    çekilişime katıldınız mı bu arada ? beklerim

    YanıtlaSil
  4. @ SWL, Kozmetik deneyimleri, uyarınız için teşekkürler. Ben nette biraz baktım ama kalemle ilgili bu tarz bir durum bulamadım. Umarım bir zararı olmaz ..
    @ Fluu, colortrend ürünlerini sevmiyorum, kalıcı olmadığını da biliyorum ancak rengi beni çok cezbetti. İlk kez böyle bir renk kullacağım. Tavsiyelerin için de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ojelerin rengi çok tatlı bayıldım resmen :)

    YanıtlaSil
  6. kalemlrı hıc kalıcı degıL ama ya cok fena bendede hemen aktılar pek tvsıye edılcek bır urun degıllEr...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?