8 Aralık 2011 Perşembe

Rolling in the deep

Bir kaç günden beri sıkça bu çoğu dinler oldum. Almanya'nın yetenek yarışmasında kendisini gösteren bu çocuğa hayran kaldım ve gururlandım. Sesi mükemmel. Adele gibi harika bir sese sahip olan kadın bile Cihan ın verdiği tadı veremedi bana bu şarkıda. En iyi kim söylemiş? Bence Cihann :)
Bugün evdeyim ve çok sıkılıyorum. Sanırım fransızca notlarımı çıkarsam ve başlasam iyi olacak artık, yoksa fransızcayı unutacağım. 4 sene emek boşa gitmesin :P





Sevgiler xoxo


6 yorum :

  1. Jihan!! Wahuu!! En az Adele kadar başarılı!!

    YanıtlaSil
  2. ay ben Adele in sesine hayranım ama bu çocuk beni benden aldı :D

    YanıtlaSil
  3. Wowwwwww, süper cooooocukkk birde nasil sessss var ve nasil yakisikli, bu daha cok kizin kalbini kirar bayildim haha : D

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle Adele diyorum :) çocuğun sesi de güzel tabi ama Adele başka ;)

    YanıtlaSil
  5. vivacım be sen anlarsın nasıl övgüler yağrıdıyorlar bizim çocuğa :D

    YanıtlaSil
  6. güzel olmuş bence ama keşke bende kullanabilsem düz oje bile süremiyorum tutamıyorum tırnagımda agırlık veriyor.
    özendiriyorsunuz böyle :)

    blogum yeni bir göz atarsanız sevinirim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?