15 Aralık 2011 Perşembe

Bitenler vol 2 #


Bu ürünlerden bir kaçını uzun zaman önce bitirmiştim fakat çok çabuk ürün bitirebilen biri olmadığım için aralarına bir kaç tane daha eklemek için biten ürünleride beklettim.
Gelelim biten ürünlere.

1.Alix avien in asetonu. Kendisi ile ilgili özel bir post hazırlamamıştım. Kısacası memnun kaldığımı söylemeliyim. Tırnaklarımı kurutmadı. Zarar vermedi. O nedenle tekrar alabilirim. Ama parfümeriye gittiğimde gözüme çarpan başka bir aseton daha olursa neden olmasın? Değişik ürünler kullanmayı çoğu zaman seviyorum.

2. Avonun saç köpüğü.Yazısı burada. O dönemde severek kullanıyordum fakat saçlarım yıprandıktan sonra saçımı ağırlaştırdığını fark ettim. Tekrar almayacağım.

3. Zamam zaman elidorun şampuan serilerinden kullandığım olmuştu. Memnun kaldığım ürünleride oldu ancak bu belirgin bukleler adındaki şampuandan memnun kalmadım. Eksisi de yok artsı da yok benim için. Tekrar almayacağım.

4. Avonun koltuk altı roll-on larından genel olarak memnunum. Zaten çok terleyen bir yapım olmadığı için ne sürsem çoğunlukla faydasını görüyorum. Pure blanca, kokusu hafif, hoşuma gitti. Tekrar alabilirim.

5. Kalyon tırnak güçlendirici, bittikçe alınacak.

6. Son olarak oriflame in visions adlı sözde dolgunlaştırıcı maskarası. Kuruduğu için atıyorum. hiç işimi görmedi. Bir daha asla! 



Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. Alix Avien'in asetonu olduğunu bilmiyordum,iyi oldu bu post sayende öğrenmiş oldum:)

    YanıtlaSil
  2. avonun köpüğünü ben çok seviyorum jölenin aksine daha bir yumuşak etki ediyor saçıma o rollon da hiç hoşuma gitmedi sıvı olduğundan sanırım kalyon bende kullanıyourm bitsin alıcam tırnaklarımı düzelttii :)

    YanıtlaSil
  3. kalyonu nerden alıyosun kuzum ya ben ojeden falan nefret ederm pek bilmiyorum o yüzden ama tırnak koruyucuya ihtiyacım var :S

    YanıtlaSil
  4. canım ben kuşadası nda hemen her parfümeride bulabiliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?