2 Aralık 2011 Cuma

Bu oje kurtarıcım oldu


Geçen hafta Alix avien in işte buradaki ojesini sürmüştüm. Fakat maalesef ki ojeyi çıkarınca tırnaklarımda iğrenç bir sarılık bıraktı. Üstelik ojeyi tırnaklarımda sadece 1 gün tuttum ve de öncesinde sarılık yoktu tırnaklarımda. Bir haftadır geçmedi. Sinir olmuş durumdayım. Yarında bir acenta ile görüşmeye gideceğim. Tırnaklarım o halde gidemezdim. Dikkat çekici renklerde kullanamam. Ne sürsem diye bakarken, kıyıda köşe de kalmış bu ojemi buldum. İyi ki zamanında almışım :)


Ten rengi, geçen bahar mevsiminde okulda herkesin tırnaklarında gördüğüm ve sonunda dayanamayıp benimde aldığım renk :) Özenti olduğumda burada meydana çıkıyor işte :D 
Gerçekten tam bir kurtarıcı oldu bu oje şu an benim için. :) 

Burada flaşsız halini görüyorsunuz fotonun..


Bu da flaşlı hali. Beğenilerinize ... :)


Sevgiler xoxo

11 yorum :

  1. oo canım iyiki almişsin ya ben seviyorum böyle tirnaklari temiz ve bakımlı gösteren, iddiali olmayan renkleri. yarin bol sans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok temiz ve kibar bir renkmiş bayıldım:) sarılık benim tırnaklarımda malesef kalıcı :( hep ojeler yüzünden son 2 senedir bir gün ojesiz gezdiğimi bilmem

    YanıtlaSil
  3. Bunu ben de post yapmıştım canım cidden harika bi oje kesinlikle çok şık !! :)))
    http://www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. süpermis bencede, cok severim böyle nude renkleri, bende parlak bir tane ariyorum bu aralar, hani söyle seffaf ama eflatun gibi parlayanlardan ; )

    YanıtlaSil
  5. Nerwencm çok teşekkür ediyorum. Umarım iyi bir görüşme olur :)
    Sochic, canım sarılık giderici ojeler var kullansan. Arkadaşım kullanmış ve kısa sürede etkisini görmüştü. Golden rose marka..
    Naslicim, haklısın ;)
    vivacım, bulursa şayet bana da söyle, şu an canlandıramadım kafamda :)

    YanıtlaSil
  6. canım dualarım seninle hayırlısı olsun,hayırlısıysa olsun.İnşallah olur.Öpüyorum öpüyorum :****

    ojeyle ilgili tek şey;sorarım ,hangi oje yakışmazki kız sana ;)

    YanıtlaSil
  7. sağol canım sevgli blogcum :) hangi oje yakışmaz bana walla saymakla bitmez ki :D

    YanıtlaSil
  8. Çok doğal duran bir renkmiş (: Seviyorum nu tondaki ojeleri (:

    YanıtlaSil
  9. tam üzerine basmissin kivircikimm :))
    bende senin gibi ojelerimi cikarinca tirnak diplerimde duran yesil rengi cikaramistim ve tirnaklarimdan nefret etmeye baslamistim ki bu renkteki bi ojemi sürdüm hemen aliverdi o kötü görüntüyü cok akillica bi cözümm tebrik ederimm ;))

    YanıtlaSil
  10. evet canım çok işe yarıyormuş böyle ojeler :)) iyi ki varlar lol

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?