26 Aralık 2011 Pazartesi

Bugün ne sürdüm?


Flormarın U33 numaralı ojesini alalı uzun bir zaman oldu ancak bugün ikinci kez sürüyorum. Aslında çok beğenerek aldığım bir renk fakat neden bu renge çok şans vermiyorum orasından emin değilim :P



Bu ilk fotoda flaşsız halini görüyorsunuz ojenin. Biraz bulanık çıkmış. Ojenin asıl rengi aşağıdaki flaşlı fotolardaki gibi. Kıvamı çok yoğun o nedenle tek kat sürdüm. Fazla miktarda sim biriktiriyor içinde ve bu nedenle de çıkarırken her yeriniz sim oluyor. Bu ojenin bana göre tek kötü tarafı da bu zaten.






Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. hep almak isteyip alamadığım oje nedendir bilinmez mağzaya girmeden önce U33 diye naralar atarken çıkarken elimde başka ojelerle çıkıyorum =)

    YanıtlaSil
  2. u33 candır ya :) çok güzel bir oje canım,sana da çok yakışmış güle güle sür :) bende özel olduğunu düşündüğümden sık sürmüyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. cok yakismis !
    http://surayildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?