22 Aralık 2011 Perşembe

Bugünkü ojem ve mis kokulu Vaseline


Son bir haftadır her güne başka bir renk oje sürüyorum. Oje çılgınlığım aylar sonra yeniden başlamış oldu. Ama bizde hata yok. Hata bu kadar çeşitli güzel renkler çıkaran firmalarda. Ne yapalım yani? 
Bu akşamda, salı günü almış olduğum ojeyi sürmek istedim. Rengi çok hoşuma gitti. Gabrini gerçekten çok iyi bir seri çıkarmış. Artık buldukça, gördükçe yeni renklerini almalıyım :D



Her zamanki gibi 2 kat sürülmüş hali. 



Bu da, bloglarda okuduktan sonra çok merak ettiğim bir kremdi. Bugün sırf bu kremi almak için migrosa gittim  :p Aklıma öyle bir takıldı ki almasam çatlardım :P
Kokusuna bayıldım. Uzun sürede kokusu tenimde kaldı.


Ben bu kadar kocaman bir şey beklemiyordum ama devasa bir krem 350 ml. Yalnız ilk sürdüğümde yapış yapış bir his bıraktı, bir süre sonra da zaten tenim kremi emdi ve sorun ortadan kalktı. Kokusu için bu krem alınır. Nemlendirme açısından neutrogena kadar hoşuma gitmedi. Neutogena ile kıyaslamamın sebebide temmuz ayından beri nemlendirici olarak sadece neutrogenanın vücut losyonunu ve el kremini kullanıyor olmam.


Ama şimdi vasseline sırası. O kokuyu her gün duymak istiyorum.



Sevgiler xoxo

7 yorum :

  1. Ayyy ben de yazın sonuna doğru almıştım bu ojeyi,süper bir renk ya bayılmıştım :)) Çok değişik ! Vaseline de küçük boy almıştım denemek için,mis gibi kokuyor hakkaten ve gayet iyi sürümü falan vıcık vıcık kalmıyor . Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim. Vaselinin küçük boyu losyonunda vardı onunda kokusu daha farklı geldi o nedenle bu devi aldım ama kokusu için bile alınır yani :D

    YanıtlaSil
  3. aaa bu renk bende yok sanıyorum kiii hemen almalıyım :)) Bana da beklerim ojesandigi.blogspot.com :))

    YanıtlaSil
  4. canım seni hemen bloğuma bekliyorum. sana güzel haberlerim var ;)))) bu arada tebrikler....

    http://sevalvemoda.blogspot.com/2011/12/yilbasi-hediyesini-kazanan.html

    YanıtlaSil
  5. ojeye bayıldım mesaj deneme :(

    YanıtlaSil
  6. oleyyytooo :D sonunda oldu sanki :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?