6 Aralık 2011 Salı

Erkek parfümlerini sever misiniz?

Eskiden nedense bana erkek parfümleri çok sıradışı gelirdi hatta bayan parfümlerinden bile daha güzel koktuklarını düşünürdüm. Tabii zaman içinde amor amor ile tanışınca parfümler konusunda ki zevklerim farklı bir boyuta taşındı. Bu sefer çoğu erkek parfümü çekicilikten çok itici gelmeye başladı. Yalnız bir parfüm var ki ömrümün sonuna kadar o kokuyu duymak istiyorum ama tabii ki mümkünse aynı şahsın üzerinde <3



Bu Avonun ürettiği signature isimli odunsu bir erkek kokusu. Yaklaşık 3 sene önce erkek arkadaşımın ablası kardeşine hediye ediyor. Kokuyu erkek arkadaşımla birlikte test ediyoruz ve suratımızda ki ifadeyi tahmin edemezsiniz!!! "ııyykkk bu nasıl bir koku böyle yaaaeee" !! Aradan az bir zaman geçtikten sonra koku oturmaya ve de hafifleşmeye başlıyor. İşte biz ikimiz o anda bu kokuya hayran oluyoruz. O gün bugündür erkek arkadaşıma başka parfüm kullandırmıyorum. Bende %98 oranında (çakma) amor amor kullanıyorum, o da kokumu değiştirmemi istemiyor çünkü. Onun signature ı , benim amor amor um birbirimiz ile özdeşleşti.. :)
Aranızda odunsu erkek kokularından hoşlanan varsa, bu kokuyu bir test etmenizi öneririm. :)

Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. ben de çok severim erkek parfümlerini. ben de sevgilimde fullspeed seviyorum. :D

    YanıtlaSil
  2. evet tatlım güzel bir koku.sattığım için biliyorum kalıcı da

    YanıtlaSil
  3. dofa, evet fullspeed de çok hoş bir koku kardeşim kullanıyor :)
    undenied, çok haklısın.. oldukça kalıcı bir koku..

    YanıtlaSil
  4. aaaaaaaa bunu ben kuzenimde koklamistim, güzel kokuyordu gercekten : )

    YanıtlaSil
  5. Mimin var bende canım (:

    YanıtlaSil
  6. evet evet :) bizimkininde yaz kokusu fullspeed kış kokusu signature..ama bana kalsa hep signature kullanmalı :) ;)

    YanıtlaSil
  7. tesadufi olarak içinde sırf odunsu kokular yazdığı için almıştım erkek arkadaşıma ogünden sonra başka parfum beğenemez oldum. bende bayılarak diyorum ki hiç bıkmıcam bu kokudan ve kokuyu taşıyandan :)

    YanıtlaSil
  8. latifenin kazanı bence de hep signature!! erkeksi koku bi kere ;)
    ginny, walla bende bıkmam her ikisinden de :D

    YanıtlaSil
  9. canım bende ödülün var :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?