13 Aralık 2011 Salı

Gabrini pacific

Malum Ege de zeytin zamanı. Hal böyle olunca bizimkiler tarlamıza son kalan serpintileri toplamaya gittiler ve bütün evin işi, pazar alışverişi falan da bana kaldı. Allah ev hanımlarına kolaylık versin diyorum. Vallahi kolay değilmiş. Bugünde evimizin civarında kurulan salı pazarı var, tekstil - sebze pazarı bir arada. Sebze pazarından alışverişimi yaptıktan sonra tekstil tarafına uğradım, bir tokacıdan da bu ojeyi aldım. Rengi çok hoşuma gitti. Bakalım siz beğenecek misiniz ? :)






Sevgiler xoxo

8 yorum :

  1. ayyy carsamba pazarına cıkalım bıgun senlen :D

    YanıtlaSil
  2. Nerelerdesin kuzum sen? her şey yolunda di mi? Bi yazı yazdın onu sonra silmişsin, endişelendim yahu. Ayrıca ojen pörfekto!!! Gabrinilere sardım bu ara:P Çok yakışmış. Muck!

    YanıtlaSil
  3. harika bir renk bu bende geçen hafta keşfettim bu ojeyi küçük bir kozmetikçide bulunca 2 tane aldım bu renkten :) ama çok kalıcı değiller :/

    YanıtlaSil
  4. güzelmiş renk tatlım ev işleri gerçekten zorrr://

    YanıtlaSil
  5. rengi çok hoş duruyor güle güle kullan bu arada bloğuma hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim sende hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş rengi sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?