18 Aralık 2011 Pazar

Gece mavisi mi ne bu? :p


Bir dönem mat lacivert, koyu mavi, gece mavisi, artık ne diyorsanız, o rengi bulmaya öyle adadım ki kendi mi, İstanbul'a giden arkadaşıma bile sipariş vermiştim. Benim istediğim rengi bulamayınca bana eli boş gelmemiş sağolsun, pastel 23 no lu bu rengini almış. Tabii ben aradığım rengi sonrasında küçük bir kozmetikçide buldum, ardından da bir çok markada o rengi görmeye başladım. Şu sıralarda hala bulamadığım pastel 307 için uğraşıyorum. :(


Bu rengi tam anlamıyla ilk kez sürdüm bugün. Hoşuma gitti aslında. Pastel firmasının kendisine uyuzum ama ojelerini seviyorum yine de.
Ancak bu renk çok sık kullanacağım bir renk değil çünkü su sıralar yeşilin tonlarına kafayı takmış durumdayım :) Belki ara ara kabından çıkarır fantazi yaparim işte :P Ne de olsa güzel bir renk, insan arada görmek isteyebilir lol


Bu da benim yamuk parmaklarımda ki duruşu işte :P


Haydi hanımlar bana müsade, ev işleri geçte olsa beni bekler,


Sevgiler xoxo

13 yorum :

  1. Çok yakışmış bu oje sana canım ;) Ayrıca tırnak şeklin ne kadar güzel yaaa !

    YanıtlaSil
  2. Ben Pastel'in 23'ünü kaç aydır bulamadııım. Değerini bil yani bu ojenin u.i.k. hanım :P Çok da yakışmış ^.^

    YanıtlaSil
  3. şu an benim tırnaklarımda da aynı oje var.Ben bayılıyorum, hele iki kat sürünce çok güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  4. Cok degisik güzel bir rengi var canim, gece mavisi ama dahada acik parildiyan, cok güzel ; )

    YanıtlaSil
  5. @ Junkhead, canım çok sağol ya :))Mutlu oldum yorumun ile :)
    @ Kuruşsuzummm :)) sağol, bizim kozmetikçileri tarayayım bulursam yollarım :)
    @ ozaxcım, evet çok değişik bir renk ama tek katta ki rengi de benim hoşuma gitti ilk sürdüğüm an da :)

    YanıtlaSil
  6. bu rengi ben de cok seviyorum, özellikle beyaz tenlilere cok yakisiyor :)

    YanıtlaSil
  7. evet ben de bayılıyorum,yazmıştım da postunu :) ne zorluklarla buldum...Ama ben bu ojeyi matlaştırıcıyla beraber seviyorum.Sana da çok yakışmış tatlım güle güle sür :)

    YanıtlaSil
  8. Özicim sağol, bu pastel beni deli ediyor. Her yerde bulunmuyor :( 307 yi bulan varsa bana yollasın diye yalvaracağım neredeyse :D

    YanıtlaSil
  9. wow ne güzel bir renktir o öyle,bayıldım valla,ayrıca tırnak şeklin ne kadar güzel birde ojeyi çok düzgün sürmüşsün.

    YanıtlaSil
  10. ah keşke buralarda pastel olsaydı da seve seve gönderirdim uzuninceme :D Canım vimjo.com'dan al son çare,ben öyle yapacaktım bunu bulamasaydım :D

    YanıtlaSil
  11. rengi gayet güzel tatlım sana da çok yakışmış

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelmiş ojenin rengi:) Pastel ojelerin ben de her zaman aradığım rengini bulamıyorum, sen de mi ondan uyuz oluyorsun? Pastel'in yeni 13 numarası da sana çok iyi gidermiş. Ya bu arada tırnakların da süper görünüyor, ben esmerim hiç yakışmıyor bu renkler bana:(

    YanıtlaSil
  13. Kızlar güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. :)
    Meliscim bende her zaman her rengi yakıştırmıyorum ancak sürüyorum ve ertesi günü hevesim geçince çıkarıyorum :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?