29 Aralık 2011 Perşembe

Yılbaşı hediyem geldiiiii :)

Sevgili S.W.L'in yılbaşı çekilişinden kazandığım elbise bugün geldi. Paketi açar açmaz hemen denedim. :) Ben tam olarak 36 beden değilim ancak elbisenin likralı olmasından dolayı sorun olmadı. :) Annemle fotoğraf çekmeye çalıştık ancak ben çekilen fotoları beğenmeyip sildiğim için annemde sinirlendi ve elde bu foto kaldı. Artık idare ediniz hanımlar bir çoğunuz kadar iyi modellik yapamıyorum...



Birde çok sağolsun S.W.L cim, nasıl da düşünceli bir insanmış ki kendisi  bana gülsuyu da göndermiş. :) Çok şaşırdım ve de çok sevimdim bu iki güzel hediye için :)



Kendisine sizlerin huzurunda bir kez daha teşekkürlerimi iletmek istiyorum. 
S.W.L'cim çok çok çok teşekkür ediyorum güzel hediyelerin ve notundaki güzel dileklerin için :)
Şimdiden mutlu, huzurlu seneler :)


Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. canım benim güle güle kullan, blogda gülsuyundan bahsedince hemen yolliyim sürpriz olsun dedim ;) Elbiseni umarım çok beğenmişsindir.
    Bu arada ne kadar inceymişsin sennnn ;) fizik süper;) tekrar güle güle kullan canım benim...

    YanıtlaSil
  2. Çok naziksin canım çok teşekkür ediyorum tekrar güzel hediyelerin için :))

    YanıtlaSil
  3. canım ya ne güzel inceciksin, hiç kilo almaya ugrasma bile :) senin genclıgını de bilirdik hoca diyecekler cıkmayacagı ıcın rahatlıkla soyleyebilirim, bir zamanlar ben de boyleydım ah ah :)

    YanıtlaSil
  4. Modelliğin gayet güzel bence (: Çok yakışmış ayrıca S.W.L gerçekten de çok düşünceli davranmış ya dışardan ben mutlu oldum böyle falan filan :D

    YanıtlaSil
  5. oooo bir fıstık gördüm sanki :) güle güle kullan canım,tığ gibisin tanımı sana tam uyuyor sanırım ;)

    YanıtlaSil
  6. @ Gamzecim çok sağol ama bir beş kilo istiyorum evlenmeden yoksa gelinlik yakışmayacak :DD
    @ Aybencim çok sağol, evet ne kadar düşünceliymiş gerçekten o da sağolsun :)
    @ Sevgili blogcummm eywallah :D

    YanıtlaSil
  7. vauvvv çok hoş olmuş elbise güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim daphnecim :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan, çok güzel bir elbise, çok ta yakışmış :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?