3 Aralık 2011 Cumartesi

İçimden geldiği gibi :)

Bugün güzel bir gün. Mutluyum. Çünkü görüşmem güzel geçti, cuma günü ciddi bir rahatsızlık geçiren ve şu an hala hastane de olan sevgilimin babasının durumu iyiye gidiyor çok şükür. İyi haberleri almaya devam ederim inşallah :) Bilmiyorum işte değişik bir keyif var üzerimde bugün. :) Söke den gelen küçük kuzenimle de bugün evimizin civarında ki migrostur , office markettir dolaştık.
Dayanamadım yine kalem aldım. Bu aralar kalem manyaklığım tuttu walla. :)



Migrostan, bana çocukluğumu hatırlatan bu pançoyu,


ve en sevdiğim şekerlerden biri olan berries i de sepete attık.


dıdıdıdı derken, eve geldim canım nasıl kremalı sosis istedim. Şimdi nedir bu kremalı sosis hemen söyleyeyim. Görüntü pek bir şey ifade etmeyebilir. Hatta kimisine iğrençte gelebilir :D
Finlandiya da yemek kreması bir çok yemekte kullanılır. Ya da bir çok sosu yemek kreması ile yaparlar. Bu yemekte onlardan biri. Kremalı sosis haşlanmış patateste, pilavda ve makarnada sos olarak kullanılıyor. Ben genelde pilav ve patates ile yemeyi seviyorum. Finlandiya dayken de pilav ile çok sık yapar yerdik. :) Türkiye ye döndüğümde ara ara yapmaya devam ettim. Kimi çok beğendi kimi hiç bana göre bir tat değil bunu nasıl yiyorsunuz dedi kimi de ben daha hazırlarken ıyy bu ne şimdi böyle pilav/patetes ile böyle sosis mi yenirmiş dedi. Farklı yorumlar duydum hep. Walla ben değişik mutfaklardan değişik tatlar denemeyi seviiyorum :)
Bu da Fin mutfağından basit bir örnek ( genelde zaten yemekleri çok pratik, hazırlaması kolay şeyleri tercih ediyorlar, geniş bir mutfakları yok ama ben seviyorum ) 
Olurda merak eden biri olursa tarifini verebilirim :D


Görünüşe aldanmayın walla tadı güzel :D


Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. Canım öncelikle geçmiş olsun umarım bir an önce hastaneden çıkar sevgilinin babası :)
    Kalemlere bayıldııııııım yaaa çok güzeller bende istiyorum :D Hepsini güle güle kullan kıvırcığım:)
    Ayrıca şu sosisin tarifini isterim:)
    mantar ve tavuğun içine koyup biraz soya sosu ekleyincede çok güzel oluyor bilesin:D Hani istersen tarifini verebilirim :D

    YanıtlaSil
  2. Aswangcım çok çok teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel haberler için ne mutlu diyorum:)

    Geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur erkek arkadaşının babası.Benim annemde senin gibi kalem delisi,nerde böyle değişik kalemler görse alır gelir:)

    Bu arada ellerine sağlık,genelde böyle karışık gözüken yemekler çok lezzetli olur bilirim:)

    YanıtlaSil
  4. kozmetikperisi çok teşekkürler :)) annende kendimi görür gibi oldum bir an :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bir sosis delisi olarak mutlaka tarifi istiyorum ;D

    YanıtlaSil
  6. Adsız tabii ki memnuniyetle bana mail atman yeterli :D

    YanıtlaSil
  7. Sevgilinin baası için geçmiş olsun canım.
    Seninde iş görüşmenin sonucu inşallah iyi olur :)

    YanıtlaSil
  8. sevdacım allah razı olsun çok sağol :))

    YanıtlaSil
  9. o kalemleri yeriimmm ne tatlılar:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?