30 Aralık 2011 Cuma

İlk french manikürüm..

Dün, bana öz ablam gibi yakın olan annemin hala kızı ile kuaföre gittik. Malum yarın yılbaşı ve kocişi ile geçireceği akşam için hazırlığa dün başladı. Saç boyama, manikür falan. Ben de yoldaş oldum kendisine. Manikürü yapılırken bana da teklif etti sağolsun. "İstemem, kendi paramı kazanınca manikürümü de yaptırırım saçımı da " dedim :D Dün ablama yapılan french maniküre özenmiş olmalıyım ki bugün de kendim denedim. 
Okul zamanı kız arkadaşıma bir kez french yaptırmıştım ancak tırnaklarımın durumu o sıralar yok iyi olmadığı için yakıştıramamıştım kendime. Bugün ilk kez tam anlamıyla french denedim ve yakıştırdığımı düşünüyorum kendime :)



French için kullandığım ojeler Kalyon tırnak güçlendiricim ve Golden rose 04 nolu kreç beyazı ojem. 
Kreç beyazı ojeyi hiç sevmem, hiç te tırnağımı kaplayacak şekilde sürmedim. Zaten bu ojeyi de tanıdığımın elden çıkaracağı ojeler arasından belki bir gün french yaparım düşüncesi ile almıştım beleşe :P



Flaşsız olan bu iki foto sol elime uyguladığım manikürüm. Her zaman için sol elime sürdüğüm ojeler sağa göre daha düzgün oluyor. Genel manikürümü de yıllardır evde kendim yapıyorum. Törpü arkasında ki kesme aparatı aracılığı ile, yaklaşık bir 5 senedir falan. Henüz bir sorun da yaşamadım. Gayet memnunum bu halden. :)





Bu da sağ eline uyguladığım manikürüm. Biraz daha bozuk ve tırnak kenarlarıma biraz bulaşmış :P


Bozulmazsa eğer bir iki gün bu manikürü kullanmayı düşünüyorum. 
Siz neler yaparsınız hanımlar? Sever misiniz french ve sık yapar mısınız? :)


Sevgiler xoxo

7 yorum :

  1. çok başarılı buldum benden sana 10 puan bebişim :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç maniküre gitme zaten sigara gibi bişey, bi kere başladın mı ömür billah kurtulamazsın. Böyle gayet güzel olmuş, ben çok severim French manikürü, hem sade hem bakımlı görünür. Temizlemesi kırmızı ojeye nazaran çok daha kolay ve uzun sürede dayanıyor.

    YanıtlaSil
  3. @ Sevgili blog, onurlandırdınız beni hanımefendi :D beğenmene sevindim canım :)
    @ Danışmanım, teşekkür ederim. Dediğim gibi şimdilik rahatım bu şekilde. Tavsiyeni de aklımın bir köşesinde tutacağım :))

    YanıtlaSil
  4. çook güzel yapmışsın tatlım ben beğendim :)

    bu arada mutlu yıllar tatlım .

    YanıtlaSil
  5. french manikür benimde favorim.tırnakta saglıklı görüntüsü hoşuma gidiyor,sende güzel yapmışsın..bide watsondan aldığım tırnak scaterı(nazar boncuklu)frenche muhteşem yakışıyor,ama sadece yüzük parmagıma yapıştırıyorum,herkes manikürümü nereye yaptırdığımı soruyor..kesinlikle denemelisin

    YanıtlaSil
  6. @ ssdesignbutik, çok teşekkür ederim, iyi yıllar :)
    @ yeliz, teşekkür ederim. Watsons a bir daha ki gidişimde söylediğine bakacağım:) tavsiyen için sağol :)

    YanıtlaSil
  7. En pratik yontem su : avucunuzun icine beyaz ojeden firca ile (ne cok nede az siz anlarsiniz bir iki denemede) iki firca kadar surun. Sonra elinizi gergin acarak diger elinizin tirnak uclarini sagdan sola dogru ojeye batirarak cevirin. Anlatmasi zor oldu ama inanin yapmasi cok kolay ve mukemmel oluyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?