28 Aralık 2011 Çarşamba

Kore dizilerine devam ediyoruz

 Az önce bu dizi de bitti şükür. Dizinin adı Cain and Abel. Türkçe de ki Habil ve Kabil'in modern zamana uyarlanmış, karderş kıskançlığını ele alan bir dizi. I am sorry I love you dan hatırlayacağımız So Ji Sub oynuyor bu dizide de. Oyunculukları her zaman ki gibi bu dizide de mükemmel. ( genel olarak koreli oyuncuların ) Daha çok entrika ve aksiyona dayali bir dizi. İlk 8 bölüm sıkılarak izledim. Zaten bu diziyi izlemeye başlayalı bir kaç ay olmuştu. 3. bölümden sonra bıraktım. Sonra merak ettim ve geri diziyi izlemeye başladım. Normalde aksiyon içerikli dizi ve filmleri sevmiyorum ama sonrasında yine dizi müthiş bir manevra ile beni kendine çekti ve kalan bölümleri de izledim. Hoşuma gitti. Gerçekten bir süre sonra eyvah, şimdi ne olacak diye merak içinde bırakıyor sizi.
Entrika severler için bire bir :)



Bu diziyi de sanırım 3 ay önce izledim. Bizim secret garden da ki hatun bu dizide oynuyor. Eskiden çirkinmiş bu kadın ya! Secret garden da ki hali hoştu. Dizinin adı What happened in Bali. Bu iki adamcağız bu kıza aşık oluyor. Bu kızda kararsız, ne yaptığı ne hissettiği belli değil. Acayip acayip olaylar oluyor işte. Dizi genelinde kıza kaç kez sövdüm bilmiyorum :P  So Ji Sub oyunculuğunu beğenenler bu diziye de bakmalı. O adamın çok farklı bir havası var. Merakla gülmesini bekliyorsuz ve gülünce de mutlu oluyorsunuz. Çünkü çoğunlukla asık suratlı ya da üzgün. So Ji Sub un ilk izlediğim dizisi Im sorry I love you olduğu ve o diziden çok etkilendiğim için, kendisinin oyunculuğunu diğer dizilerde ki oyunculuklardan biraz daha içten buluyorum. Lafın kısası bu dizide güzel. Merak edenler göz atabilir. İlk bir kaç bölüm bunda da sıkılabilirsiniz, ya da sadece ben sıkılıyorumdur genel olarak kore dizilerinin başında :P 



Sevgiler xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?