23 Aralık 2011 Cuma

Nivea günlük bakım kremi


Yaklaşık 1 buçuk ay önce indirimden almıştım 11 liraya. Bundan öncesinde de yine niveanın  yeni çıkan pure and natural serisinin günlük nemlendiricisini almıştım. Merak edenler için yazısı burada.


50 ml lik bir gramaja sahip. Bana aylarca rahatlıkla gider. Daha öncede bahsetmiştim karma ve çabuk sivilcelenen bir cilde sahip olduğumdan. Bu kremi ilk kullanmaya başladığımda da yapısı yoğun olduğundan cildimi, bir an için, daha da yağlandıracağını düşündüm. Neredeyse aldığıma pişman olacaktım. Ama hiçte öyle bir sorun yaşamadım. Az miktarla tüm yüzümü nemlendirebiliyorum. Zaten krem çok çabuk emiliyor ve yapış yapış bir histe bırakmıyor. 


Kremin vaad ettikleri ise üstte gördüğünüz şekilde. Bitince tekrar alabilirim. Şu an memnunum bu kremden ama denemek istediğim başka kremlerde var. Bittikten sonra duruma göre bakacağım ama pure and naturel serisini de indirimde görürsem, kaçırmamayı düşünüyorum.
Sizin cilt tipiniz nasıl? ve ne tarz kremler kullanıyorsunuz? Değişik tavsiyesi olan var mı??

Sevgiler xoxo

3 yorum :

  1. ben de seviyorum bu kremi ♥ çok hafif.

    YanıtlaSil
  2. Blogunun arka planini cok begendim
    Hemen takibe aliyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. bende bu krem yağlanma yapmıştı baya,sende sorun yaratmamasına sevindim kıvırcığım ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?