21 Aralık 2011 Çarşamba

Secret Garden



İlk 4-5 bölümü açıkcası beni çok sarmamıştı. Biraz sıkılarak izledim. Çünkü olaylar diğer dizilerdeki gibi klasikti. Zengin aileden gelen bir adam ve fakir kız. Zengin adam fakir kıza aşık olur ve onun aşkını kazanmaya çalışır falan fiskos.. Ancak bu kadar kişi izlemiş ve ısrarla tavsiye ediyorsa vardır birşey dedim ve izlemeye devam ettim. Tabii sonrasında bende bir duygu yoğunluğu başladı. Bir kaptırdım kendimi sonra çıkamadım zaten işin içinden. 
İzlenebilecek en güzel Kore dizilerinden bir tanesi de gerçekten secret garden mış. Yeri geldi çok güldüm, yeri geldi ağladım. Bu Koreliler çok güzel iş yapıyor gerçekten. Her izlediğimde oyunculuklarını bir kez daha takdir ediyorum.


Kızlarrr, izlememiş olanlara tavsiye edilir. Ayrıca bu hanım kızımızın oynadığı bir başka dizi daha var. Bir ara ondan da bahsetmeliyim entrika dolu walla :D



Sevgiler xoxo

1 yorum :

  1. ah bu cappuccino sahnesi dimi, hyun bin diyorum gamzesine kyrban diyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?