4 Aralık 2011 Pazar

Taktım ben bu yeşile..

 Yeşil renge oldum olası aşık biriyimdir. Ancak nedense aksesuarlarda, giysilerimde pek tercih ettiğim bir renk  değildi. Son zamanlarda öyle güzel şeyler çıkmaya başladı ki, ya da benim yeni dikkatimi çekiyordur bilmiyorum, yeşili bir kez daha kucaklayasım geliyor. 
Alix avienin de 217 nolu bu ojesini, daha önceden tırnaklarıma iğrenç bir sarılık vermesine rağmen yeniden sürme isteği oluştu içimde. Ama bu sefer önlemimi aldım yani en azından işe yarayacağını düşünüyorum :D Ojeyi sürmeden önce çok memnun olduğum tırnak güçlendiricim kalyonu kullandım.

Bu arada herkese mutlu pazarlar diliyorum, çünkü ben yine çok mutluyum. Allahım bozmasın. Sevgilimin babası yoğun bakımdan normal odaya geçmiş bu sabah, yarında taburcu olacak inşallah. Sesinide duydum. Ne güzel yine önceden olduğu gibi gülüyordu :) Allah hasta olan herkese şifasını versin. Ve şükürler olsun dualarımız kabul oldu :)
Mutluyuummmm :)
Herkese harika, mutlu, sevdikleriyle birlikte nice güzel günler diliyorum ..






 Sevgiler xoxo

7 yorum :

  1. acil şifalar diliyorum sevgilinin babasına, zaten normal odaya geçmiş. taburcu olup sağlığına iyice kavuşması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. bayangudubet, çok teşekkürler nazik yorumun için :))
    Nerwen, çok sağol canım, aminnn ...

    YanıtlaSil
  3. canım acil şifalar inş. en kısa zamanda ayağada kalkar..

    YanıtlaSil
  4. daphnecim çok çok teşekkür ederim inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. canimm cok güzel bu yesilin rengii güle güle kullan tatlim :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?