7 Aralık 2011 Çarşamba

Ya hele şükür bende ödüllendim :D



Az önce ağlarken, bu ödül olayı mutlu etti beni. Hayır birde buna üzülüyordum beni niye ödüllendirmiyorsunuz diye :D Allah razı olsun Sevgili blog ve Dolap perisi den :D
Şimdi kendimle ilgili ciddi şeyler yazıyorum haa iyi okuyun :D

1.Üç yaşımdayken bir horuzun kümesine girdim ve hayvan oğlu hayvan tarafından kovalandım!! Yaşadığım bu travmatik olay sonucu dünya üzerinde ki bütün horoz ve tavuklardan nefret eder oldum üstelikte korkarım yanlarına yaklaşamam!

2. Bundan üç sene öncesine kadar acayip bir burun takıntım vardı. Profilden resim vermezdim burnum büyük çıkıyor diye. Şimdi ise amannn be ya diyorum :P ince bacak takıntımı da yeneceğim inşallah, gelişme kaydediyorum :D

3. Orta okuldayken 2 sene ortodonti tedavisi gördüm. Pembe lastikli diş tellerimle gezerdim. Babam ise " ağzında bir şahin araba parası taşıyorsun " diye dalga geçer bir yandan da o zamanın kazıkçı doktorlarına laf ederdi. Bense, ailemden Allah razı olsun diyorum düşündükleri için. Yoksa şu an dişlek olarak geziyor olacaktım. Dişlerimi seviyorum :D

4. Lise hazırlığa kadar saçlarımı sürekli taramış ve de toplamış biri olarak, saçlarımın dalgalı-kıvırcık olduğunun farkında değildim. Sonra bir gün taramadan salayım ve jole süreyim dedim. O zaman öğrendim ki saçlarım kıvırcıkımsıymış :D

5.Eskiden en büyük hayalim öğretmen olmaktı, şimdi ise evli mutlu çocuklu bir öğretmen olmak. lol

6.Taa ki onu tanıyana kadar yabancı sarışın bir erkekle evlenmek isterdim. ne bok varsa artık! sarışın ve Türk ünü buldum mutluyum, gururluyum <3

7. Ölmeden önce onunla sağlam bir metal konserine gitmek ve Moonsorrow, Children of bodom ve Pentagram dinlemek istiyorum. Tuska tercihimdir..


Ohh ya blog alemi iyi ki varsınız ..


10 kişiyi unuttum, hemen ekleyeyim;
Ödüllendirilenler;

1. Chickendrella
2. Alışveriş Dellysi
3. Bakımlıyım Bakımlısın Bakımlı
4. Irmakeup
5. Latifenin kazanı
6. Modavesaire
7. SWL
8. !2zler
9. Özi'nin makyaj böcesi
10. Merve'nin dünyası

7 yorum :

  1. 2zlerin 3. ödülü mubarek olsun. (:

    Blog aleminde popülerliğim artıyor yehu. :P

    Diş lastiklerinde süslüymüş hani,pembe pembe. :D

    YanıtlaSil
  2. haha süper bilgiler, hayvandan kovalandiginda bana kendimden cok tanidik geldi : D

    YanıtlaSil
  3. hadi bakalimmm sen atlatmissin bu ödülü sira bendee :)))

    YanıtlaSil
  4. koptum 4. maddeye :D ben mimlenenler arasına seni yazmiştim, sonra baktım beni mimleyen dolap perisi zaten seni mimlemiş, sildim. bu kadar mutlu olacagını bileydim ben de yazardım hihih ^^

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker yazmışsın canım hehehh :) Sen de rock-metal dinleyicisisin demek ;)

    YanıtlaSil
  6. Bebeğim :)Severek okudum :))Yer verdiğin için de ayrıca teşekkürler.Bana da küçükken horoz saldırmıştı :)))Ama o saçların dalgasını farketme durumu bende de orta sonda oldu yea iyi mi :)))Öperims ;)

    YanıtlaSil
  7. Kızlar sağolun eheh :)
    @ Junkhead, severim metali ooh yeah :D
    @ Süslü walla nasıl yer vermem gı sana, o kadar ödül şeysi verdim yani zor zamanımda :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?