9 Ocak 2012 Pazartesi

Bugünkü ojem ve Dax


Ben eskiden mor renk hastasıydım. Çok fazla mor renkte eşyam vardı. Çok şükür artık o takıntı geçti ve diğer renklere ufuk açtım :P Ancak çok uzun zamandır mor renkte oje sürmüyordum. Maviler ve yeşillerden sonra bu rengi yadırgadım ama olsun 1 gün tırnaklarımda kalabilir en azından :P


Elanor adında bir markanın ojesi. Kuşadası'nda bu markaya hiç raslamadım. Kırıkkale'den alınmıştı bu oje de. Kız arkadaşımın hediyesi. <3


Bu da tanıtmak istediğim bir diğer ürün. Dax supergro. İlk kez kullandım. Ürünün dibini görmüş durumdayım. Bitsin diye kullanamaya devam ediyorum. Tekrar almayacağım.


Bloglarda bu ürün hakkında çeşitli şeyler okudum. Kimisinin saçını çok yağlandırmış, kimisinin saçlarının uzamasında büyük etkenmiş. Bana da bir blogger arkadaşımız tavsiye etmişti. Fakat bana iyi maalesef :(


Açıkcası ben hiç bir etkisini gördüğümü söyleyemeyeceğim. Daha öncede dediğim gibi, belkide buna sebep egenin suyunun çok kreçli olmasıdır. Bilmiyorum, ama ben zeytin yağı ve badem yağı kullanmaya devam edeceğim. :)


Aa, bu arada jel bir yapısı, bir miktar elinize alıp, parmak uçlarınızla saç derinize masaj yaparak uyguluyorsunuz. 2-3 saat beklettiğim oluyordu başımda. Bende yağlanma yapmadı. Tek seferde arındı ürünü bol miktarda kullanmama rağmen. 


Sevgiler xoxo

1 yorum :

  1. ben mor renge bayılırım yaa:)benim için özel bi anlamı da var.ojenin rengine bayıldım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?