11 Ocak 2012 Çarşamba

Çarşamba pazarı cicileri :D


Bugün öz ablam sayılan ablam ile çarşamba pazarına indik. Hem çarşıda işlerimizde vardı, aslında çarşamba pazarı bahane oldu. Havanın soğuk ve kapalı olmasına rağmen dışarı çıkıp hava almak o kadar iyi geldi ki. 
Bir de ben burada arada, yine sizlerin yüzünden şimdide altın sarısı ojeye takmış durumdayım :D Ama bulabildim mi henüz? Maalesef. Zaten ada da istediğim renk ojeyi bi bulsam.. Onun yerine gözüme bu renk çarptı 253 numara. İlk kez bu tarz bir renk sürüyorum ama hoşuma gitti :)


Üzerine pırıltılar geçilse sanırım daha hoş olabilir :)


Çarşamba pazarımız da çok geniştir. Kuşadası'nda hem ucuza hem de kaliteli alışveriş yapabileceğiniz bana göre yer yok. Genelde çok pahalı oluyor. Ucuz şeyler bulmak mümkün ancak çeşit çok yok. Zaten Kuşadası küçük bir yer olduğu için hediyelik eşya ve imitasyon ürünler ağılıklı satılıyor çarşılarda, turistler için :P Çarşıda sanırım 100ün üzerinde aynı çeşit, aynı ürünleri satan mağaza bulmak mümkün. O yüzden büyük şehirlerde yaşayanlara özenirim, hem güzel hem uygun fiyatlı ürünleri bulmak daha kolay oluyor :) Şanslısınız hanımlar. :)


Son zamanlarda benim leopar deseni ilgimi çekmeye başladı. Bu bluz u 10 liraya aldım arka boyun kısmından aşağı kısa bir fermuarı var ve dirsek kısımları yamalı. Vücudu sarıyor ki ben o tarz bluzları çok seviyorum :)


Bu patlıcan moru olduğunu düşündüğüm, uzun penyeyi 5 liraya aldım. Özellikle bahar aylarında body üzerine giymeyi çok seviyorum. Sade spor giyinmeyi seviyorum günlük olarak ancak bir çalışmaya başlasamda biraz iş bahanesi ile klasikleştirsem giyim tarzımı diyorum :D


Bunlarda kitty li çoraplarım :D ay ne oldu bilemiyorum kittye acayip bir sevgi besliyorum şu sıralar :D



Sevgiler xoxo

3 yorum :

  1. kuşadası mııı adını bile duyunca mutlu oluyorum oraların didimliyim ben de ailem orada :( ben buralarda dogu görevinde :(

    YanıtlaSil
  2. Olsun en azından bir işin var. Sayılı zaman çabuk geçer,gelirsin yine bu taraflara inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. canım güle güle kullan aldıklarını oje ve çoraplarını sevdim böyle bir pazarınız var hiç değilse oda iyidir marmaris pazarında giyim adına bişey yok avm lerin önemini buralarda daha iyi anlıyorum:/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?