8 Ocak 2012 Pazar

Her gün yeni bir oje mi ???

Her gün ayrı bir oje sürer oldum. Ben böyle değildim ya :P İşsizlik başıma vurdu galiba lol Acil iş lazım. Alooo sesimi duyan var mı? Bak evde otura otura ne hale geldim :D
Bu ojeyi bugün aldım. Rengi çok hoşuma gitti. İş görüşmeleri içinde ideal sanırsam :P
Ama çok sıvı bir yapısı var maalesef. Ben iki kalın kat sürdüm ve kuruması çok zaman aldı. 





Bakınız japon balığımız. Elimizde bir tek bu kaldı. Sabah piranalarımızın ikisini de ölmüş olarak bulduk. Geçen hafta da küçük su kaplumbağamız öldü. :( Gerçi akrabamız bize kaplumbağayı verdiğinde hastaydı ama yine de bir umut.. Hatta iki kez rüyama bile girdi kapluşumuz :( ve artık yazı yazarken arada bakacağım şapsal iki piranamız da yok. Bundan sonra annem hiç bir şekilde hayvan istemiyor evde, üzülüyoruz. Beceremiyoruz bu işi galiba, ne kadar ilgilensekte...





Bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır :P

Kaçınız seviyor bu tarz renkleri bakalım hanımlar?



Sevgiler xoxo

7 yorum :

  1. çok hoş bi rengi varmış ben çok beğendim.iş aramaktan vazgeçme evren doğru zamanda sana istediğin işi gönderecektir

    YanıtlaSil
  2. Oje isi bendede zaman isi, cok zamanim varsa oje sürüyorum, cok calistigim zamanlar genelde renksiz parlak bir oje olur sadece tirnaklarimda ; )

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim renk tonlarında ojen (: Umarım en kısa sürede istediğin gibi bir iş bulursun canım (:

    YanıtlaSil
  4. ben cok seviyorum valla, hatta bu oje benim de blogumda yer almisti :)
    senin eline de cok yakismis canim

    YanıtlaSil
  5. oyy tatlım inşallah iş bulursun bi an evvel :)

    ojenin rengi çok tatlı soft duuryor

    YanıtlaSil
  6. Umarım en kısa zamanda iyi bir iş bulursun. Ojeyi de çok sevdim ama benim hergün oje değiştirmeye zamanım yok en az 2-3 gün kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?