10 Ocak 2012 Salı

Kuzeyin güzel sesi ..

Daha önce bahsetmiştim, Finlandiya denince benim için o an akan sular durur. Her şeyini bir başka seviyorum Finlandiya'nın. Doğasını, dilini, kültürlerini, değişik yemek tarzını...Fin müziklerinide bir başka seviyorum bu nedenle.Metalinden tutunda eski pop parçalarına kadar. Vurgulu bir dil olmasına rağmen bana 4 sene okumuş olduğum o fransızcadan çok daha çekici ve kibar gelir. Keşke bölüm olsaydı da fince okusaydım derim hep. 



Şimdide size çok sesini ve şarkılarını çok beğendiğim bu şarkıcının bir paçasını dinletmek istiyorum. Dinleyenleriniz için nasıl bir etkisi, iyi ya da kötü, merak ediyorum :)


 Sevgiler xoxo

2 yorum :

  1. Bugün gittigim kozmetikcide fin´landiliydi ; )

    YanıtlaSil
  2. şarkı güzel çok dinlendirici huzurlu geldi bana:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?