20 Ocak 2012 Cuma

Alix ve Pastel ikilisi


Maalesef ki bu alix avien 110 numarayı ben çok geç fark ettim. Simlere ilgisi olmayan "ben" şimdilerde bu tarz ojelere ilgi duyar oldum ve alix in 110 nosu da sim meraklıları için inanılmaz güzel bir oje :) 


Alix i aldığım gün Pastel 69 numara vardı tırnaklarımda. Onu çıkarmak yerine üzerine Alix i sürdüm ve çok hoşuma gitti. Bence bir çok renk üzerinde çok hoş duracak simli bir oje. İki gündür de, 4 yaşında ikizlerimiz ile ilgileniyorum. Ufak prensesler oyun ve bebeklerden çok ojelerimle ilgilendiler desem yalan söylemiş olmam :)


Simli ojelerin tek kötü tarafı çok zor temizleniyor olmaları bana göre. Çıkarırken de fazlasıyla uğraştım. Ama sonuçta asetonlarımıza hiç bir oje karşı koyamıyor ne de olsa :P



Bu oje bitince tekrar alınacak :)
Simlerin gücü adına :p


Sevgiler xoxo

5 yorum :

  1. ben de aldım ama hala kullanmadım bir ara sürmem lazım artık :)

    YanıtlaSil
  2. mükemmel bu oje ben sizin için denedim =)
    http://fluhayat.blogspot.com/2011/12/alix-avien-110-denemeler.html

    YanıtlaSil
  3. bu simli pjeyi merak ediyordum ve suanda kesın almalıyım dıyorum bayıldım:)pastelın bu rengınden aynı alıx aviende de var cok guzel bır renk bitirip te ıkıncı şişesini aldıgım tek oje :)

    YanıtlaSil
  4. Offf, nası güzel duruyor. Ben de aldım canım, dediğin gibi zor çıkıyor ama öyle güzel ki yine sürerim yine sürerim :)

    YanıtlaSil
  5. bu alix avienin simli ojesi bi harika ben tırnaktan geçtim boyamadığım yüzük kutusu kalmadı evde:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?