13 Ocak 2012 Cuma

Pastel 313 :)

Sevgili blogger arkadaşım Makyaj sever beni favori ojelerime kavuşturdu ve bende o ojelerin içinden ilk olarak 313 nolu glitter ı seçtim :) İlk önce iki kat olarak uygulamıştım. Alt tonu grimsi durunca bir kat daha geçtim üzerinde.Üç kat uygulanmış ton daha hoş duruyor. Ayrıca çok çabuk kurudu. Fakat kokusu mahvetti beni. Şu son zamanlarda da hemen hergün oje sil, oje sür modunda olduğum için, herhalde aseton ve oje kokusunda öleceğim :p ama pastelin bu ojesinin kokusu çok ağır. Sürerken kodudan dolayı çok rahatsızlık duydum. Kokusu dışında hiç bir sorunumuz yok. Şimdiden iyi anlaşmaya başladık bile :D







Sevgiler xoxo

3 yorum :

  1. Aa evet kokusu acayipti. Unuttum ben onu. :D
    Çok neşeli oje değil mi ama? Yakışmış ♥

    YanıtlaSil
  2. bende aldım ama senınkı kadar basarılı bır surus olmadı

    YanıtlaSil
  3. renk süper ötesiymiş yalnız, nasıl kaçırdım ben bunu :)
    Ayrıca senin tırnaklarına da çok yakışmış

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?