24 Ocak 2012 Salı

Pastel mavisi :)

 Pastelin bu 123 numarası bence harika bir renk. İki gündür tırnaklarımda olmasına rağmen soyulma yaşamadım ve diğer 307 gibi çok çabuk kurudu. Bilmiyorum da ben pasteli sevmeye başladım. Mavi severler de bu rengi bulurlarsa alsınlar. Kaçırılmayacak bir renk bence. Yahu bu kadar reklam yapıyoruz, pastelll duy sesimi bir 307 bulamıyorum diye yırtındım  istedim de yollamadın ama vicdanlı insanım, yine de tanıtıyorum bak :P



Bu aralar bir 307 bir de 213 e elim gidecek gibi :) 


Vallahi kızlar 1 haftadır da anneannemdeyim. Yoldaşlık meselesi. Ama maalesef internetten mahrum kalıyorum bu seferde. Artık eve git gel idare ediyorum :) Sanırım bu aralar blogu da iyice oje bloguna döndürdüm. Alışveriş yapmıyorum pek. Aldığım bir takım ürünler de oldu ama henüz yazmak için de tam etkisini görmeyi bekliyorum ürünlerin. Yani şimdilik böyle canlar...




Kuşadası'nda ki yağmurlu günden herkese sevgiler 
xoxo

8 yorum :

  1. kotla birlikte ne guzel duruyor :)
    icim acildi valla, rengi cok hos
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Wowww:)Mükemmelinde ötesi yaaa.Bencedde kotla çok güzel olmuş:)Tabi yakışmış tırnaklarına o ayrı mesele.:)

    YanıtlaSil
  3. Uzun ince kıvırcığım benimm..<3
    Seni özledik yavv ojelerinede bayıldık tamam.Öldürün beni şimdi:)Azcıık başka şeylerde yazıverseeeen olma mı?Öpttüm canım seni kendine iyi bak..<3

    YanıtlaSil
  4. Kızlar teşekkür ederim :)
    Hey adsız, kimsin kız sen :)ben nereden bileceğim şimdi kim olduğunu ama :(

    YanıtlaSil
  5. cok güzel bir öjeymis zaten bu pastelin öjelerine bayilyiorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. 2 gündür benim de tırnaklarımda bu oje var çok seviyorum bunu :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir renkmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Ojeni yerim senin :)
    Bende mimin var canım ;)
    http://nzlsyn.blogspot.com/2012/01/mim.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?