3 Ocak 2012 Salı

Sevdim bu yıldızları..

Bugün kendimce değişik bir şey yapmak istedim. Aslında bir çoğunuz sıkça bu tarz ojeler sürüyor fakat ben ilk kez yapıyorum. Çünkü ben ojeyi tek başına, sade olarak kullanmayı seviyorum. Ama sizin yüzünüzden yeni şeyler denemek istiyorum kızlarrrrr :D
Bu yıldızlı ojeyide bugün salı pazarından aldım. Arkada ki minik yılbaşı ağaç süslerimizin önünde de fotoğrafladım heheyyy :p


Bu minik yıldızlar ile siyah ojenin iyi bir çift olacağını düşündüm. Aslında siyah rengi de çok severim. Eskiden tırnaklarmdan çıkarmazdım. :P Ancak o kadar güzel renkler çıkıyor ki, pastel, cıvıl cıvıl tonlar daha çok tercihim :)


Orta parmakta biraz fazla yıldız yığılması olmuş farkındayım :)


Bir de, yılbaşı geçti ne ağacı daha demeyin :) Ben çocukken çok özenirdim rengarenk süsler, ağaç falan. Ne zaman ben Kırıkkale ye gittim okumaya, bizimkiler küçük bir ağaç almışlar. :P Bu senede evin bir köşesinde görünce rengarenk, henüz toplayıp kaldırmak istemedim bende. Hala yılbaşı kutlamaktayım ::P



Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. ay ben bu yıldızlı ojeleri küçükken çok severdim ama artık satan yerleri bulamıyorum :( siyahın üstüne gökyüzü gibi olmuş canım çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. ne tatli ve sirrin olmus :) bayildim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. bende de var bu yıldızlardan ama kullanamıyorum hiç:( sürüyorum sonra kuruyunca o yıldızların ucu filan biyerlere takılıyo çıkıyo hemen var mı bir formül?

    YanıtlaSil
  4. Kızlar teşekkürler :)
    Ezgicim ben ojeden bir miktar küçük bir kabın içine boşalttım önce ve törpümün ucu ile bir yıldız alıp siyah ojeyi sürdükten hemen sonra yapıştırdım. hepsi kuruduktan sonra üstüne cila geçtim. Şimdilik iyi gidiyoruz :))

    YanıtlaSil
  5. beautiful nail polish!!! love the star design, very twinkling!!! enjoyed your blog, following you now.. hope you could visit my blog too.. kissess!!!

    YanıtlaSil
  6. siyah ve yıldızlar yakışmış canım:))
    bende mimin var:))
    http://daphnezamani.blogspot.com/2012/01/mim-new-year-wishes.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?