20 Ocak 2012 Cuma

Sonunda pastel 307 ye kavuştum ..


Bu nasıl bir takıntıydı bende inanın bilmiyorum. Yeşil renge neredeyse aşık bir insanım. Çocukluğumdan beri en sevdiğim renktir ancak aksesuarlarda, giysilerde vs olsun pek tercih etmezdim son çıkan tekstil ve aksesuar ürünlerini görene kadar. Bu oje yaklaşık 2 aydır bende bir takıntı haline geldi. Hatta o kadar komik ki rüyama bile girdi :P Sonunda da, hazır sevgilim Kırıkkale'deyken ona sipariş verdim. Şansıma Kırıkkale de tek pastel satan yerde buldu ve kargo ile gönderdi sağolsun. Dün eline ulaştı kargo ve hemen sürdüm tabii ki :)


Bu fotoğraflar flaşlı. Aslında ojenin rengi  fotoğraftakilerden biraz daha canlı duruyor. Ama benim için muazzam yeşillerden bir tanesi :)


Fotoğraflar da 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. Şaşırtıcı derece çabuk kurudu. Çok sevdim bu rengi. Keşke Kuşadası'nda her rengi bulabilsem. Şimdilik istediğim renklere sevgilim ve de şeker blogger arkadaşım makyajsever sayesinde kavuştum. :) Thank u guysss <3


Bu son fotoğrafda flaşsız, gün ışığında çekilmiş hali.


Yeşil severler. Bulduğunuz da kaçırmayınız. :))


Sevgiler xoxo

12 yorum :

  1. cidden mükemmellll :)
    kızıım eline de pek yakışmış hani :))

    YanıtlaSil
  2. Ah kuşadasında aradığın rengi bulamama sorunsalını sen gel bir de bana sor. işin kötü tarafı doğru düzgün oje standı olan bir parfümerimiz bile yok:(

    YanıtlaSil
  3. renk kadar tırnakların da çok güzel :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Ojesandığı, Nerwen çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :)
    Tia, haklısın ve bu durum çok can sıkıcı maalesef :(

    YanıtlaSil
  5. Reyhanım harika olmuş çok güzel yakışmış sana !! Bayıldım kuşum :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Yeşili hiç denemedim.Şimdi görünce neden denemiyorum diye düşündüm...
    Çok güzel gözüküyor :))

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı bir renk:)Güle güle kullanırsınız inşallah.Bende bilsem ojelerimi yayınlarım ama malesef biz daha yeniyiz:( Sizleri yapım aşamasında olan blogumuzada bekleriz:)Bu arada bende bu ojeyi arayacağım artık çok güzel çnküüü:)Tekrardan güle güle kullanırsınız...

    YanıtlaSil
  8. Kızlar çok sağolun :)) bu rengi çok uzun süre bekledim ve sonunda beklediğime de değdiğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Wow, renge bak! Nasilda güzel sürmüssün canim, cok yakismis : )

    YanıtlaSil
  10. son verdgm oje sevgime geri dönmektn korkuorm bu resimleri gördkçe cook güzel reyo çok yakişmiş

    YanıtlaSil
  11. Sağol canım ama arada kaçamaktan zarar gelmez ya :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?