15 Şubat 2012 Çarşamba

Avon siparişlerim


Avon'dan artık eskisi kadar alışveriş yapmıyorum. Daha doğrusu keyfi alışveriş devrini şimdilik kapattım gibi. Fakat arada istisnalar olmuyor değil yine de :P


Saçlarımı uzatmaya çalışıyorum fakat kırıklarla baş edemiyorum maalesef. Kestirmekte istemiyorum. Çünkü ablamın kuaförü, saçın ucundan kestirmenin saç kırıklarıma pek fayda etmeyeceğini, kestirmek yerine saçıma özellikle nem takviyesi yapmam gerektiğini söyledi. Bazı bloglarda da bu Avon saç serumundan övgü ile bahsettiklerini okuyunca, hazır indirime de girmişken denemek istedim. 


Kullananınız varsa nasıl olduğu hakkında yorum yaparsanız memnun olurum.


Nude renkleride bu aralar nedense çok beğeniyorum.  Colortrend serisinden Pink Sunrise. Rengini çok beğendim fakat bu serinin rujları maalesef kuru ve pek kalıcı olduğundan da söz edilemez. Ruju sürmeden yaklaşık bir 5 dk öncesinden mutlaka dudak balmı sürmek gerekiyor.


Rengi aynen fotoğrafta gördüğünüz gibi. Bir kaç kat uygulamış halim tabi.


Colortrend serisinin yeni rimeli. Taraflı bir fırçaya sahip. İddiası dolgunluk. İddiasından da çok haksız sayılmaz bence. Colortrend in indiriminden aldığım rimeli oldu daha önce ama ıı ıı.. Kesinlikle colortrend serisi bir kaç ürün dışında facia ; fakat bu rimeli açar açmaz denedim ve hoşuma gitti. Günlük kullanım için çok ideal. Tek kat ile kirpiklerimi gayet güzel belirgin hale getirdi. 

ve yeni kataloğun ilk sayfalarında gözüm bu ruja takıldı. Netten biraz baktım. Yabancı bloglar tanıtımını yapmışlar bile. İlginç bir görümü var rujun. Serinin adı Shine Attack.


Katalog fiyatı 11,50 ve ben bu Orchid rengini çok beğendim. :)

22 yorum :

  1. Canım güle güle kullaaan ;) Aaa o yeni çıkan rujlar değişik görünüyor ya ben daha görmedim katalogu ,bizimki gelmedi galiba . Natural glow ı beğendim ben de, sipariş verirsek bu ay alırım valla :D

    YanıtlaSil
  2. Ben bu saç serumundan kullanıyorum,saçları yumuşacık yapıyor ve parlak gösteriyor;)

    YanıtlaSil
  3. ben de 2 kutu aldım saç serumundan. çok memnunum, kuru uçlar için ideal. saçın kökü hariç, boyuna sürüyorum, çok memnunum. sen de beğeneceksin eminim. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. serumu severek kullanıyorum ben canım,harika bir serum...Yumuşacık yapıyor saç uçlarını.Kırılmayı ciddi ölçüde önlüyor.Ben çooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. Serum gerçekten başarılı. Ancak, kuaförünün dediği gibi saçına nem takviyesi yapman, kırık saç uçlarını düzeltmeye yardımcı olmaz. Uçlarından biraz aldır derim naçizane.

    YanıtlaSil
  6. sübhanekeallahümme.sen yeni konumu yaptın oje dışında?ohhh be!

    YanıtlaSil
  7. Ojeye olan antipatini anlayamadım adsız :)
    Kızlar bu arada teşekkür ederim. Serumu kullanmaya başladım. Sizib kadar memnun kalırım inşallh :)

    YanıtlaSil
  8. serumu ben de aldım elime daha geçmedi ama umarım memnun kalırız. :D
    o rujlar benim de dikkatimi çekti en baştaki guava'yı beğendim.

    YanıtlaSil
  9. Bismillahirrahmanihrahim

    Eraey tellezi yükezzibü biddin.Fezalikezi yeduul yetim.Velayehuddu ala taamil miskin.Feveylün lil musallin.Ellezina hüm an salatihim sahün ellezine hüm yuraune ve yemneunel maun.
    MAKYAJ YAPMAK GÜNAHTIR!!!

    YanıtlaSil
  10. Bu Ma'un suresinin türke anlamını da yazsaydınız da daha açıklayıcı olsaydı.
    Böyle yorumları döşemek için uğramayın sitelere. Herkesin inancı kendine. Herkes kendi çukurunu dolduracak zamanı geldiğinde. İslam saygının ve hoşgörünün dinidir. Öyle dayatmalarla, o günah bu günah tavırlarla olmaz. Ayrıca günahsa günahı bize. Başka kimseyi ilgilendirmez.

    YanıtlaSil
  11. serumu uzun zamandır kullanıyorum gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  12. Umarım bende sizler gibi faydasını görürüm :)

    YanıtlaSil
  13. kuru rujlari sevmiyorum fakat rengi cok güzelmis <3

    YanıtlaSil
  14. selam

    Aynı ruj ve rengini kullanıyorum :)

    Serum benim yıpranmış saçlarıma çok iyi geldi birde + sı çok güzel kokuyor :)

    YanıtlaSil
  15. Canım rujun rengi çok güzelmiş öncelikle, yeni çıkan seriden de en çok en üstte sağdaki kırmızı tonunu beğendim.

    Bu arada blogunu adsız yorumlara kapatabiliyorsun diye biliyorum ben, bence hemen yapmalısın.

    YanıtlaSil
  16. Sevdacım o senin beğendiğin renk çok tatlı bir kırmızı gördüğüm kadarıyla yabancı bloglarda :) adsız yorumlara da çok takılmıyorum açıkcası o yüzden yayınlamakta da sakınca görmüyorum. şimdilik sıkıntı yok ama tavsiyen için sağol canım :)

    YanıtlaSil
  17. Oyy rujun rengi ne güzelmiş öyleee <3... O saç serumundan ben de sipariş verdim bu ay arkadaşıma. Bakalım bana yarayacak mı :) Sen de güle güle kullan hepiciğini:*

    YanıtlaSil
  18. bu saç serumu avonun çıkardığı en iyi ürün bence.

    YanıtlaSil
  19. saç seruMu ıyı gercekdeN rımellerıde aynı yA dıgerlerı gıbı pahalı rımel almakdan sa bu rımelde guzel ıkıncı ucuncu alısım benImDe hoş yanı pahalı rımellerıde var onlarDa başarılı gayette gıdıpte 30 tl vrılmez bence bı rımele....

    YanıtlaSil
  20. Argan yağlı serumu var denemediyseniz o da çook iyi ben çok memnun kaldım hemde çok güzel kokuyor tabi çok bereketli bir ürün olduğunu söyleyemem :)

    YanıtlaSil
  21. merhaba artık kullandığın için fikrin oluşmuştur biraz geç olsada:) bende kendi tecrubeme dayanarak yorum yapmak istedim benim şahsi fikrim senin almış olduğun avon daily shine serum argan yağlıya oranla daha güzel bir ürün argan yaglı olan biraz ağır bir yağ hissi uyandırıyor daily shine daha hafif daha hoş kokulu saçı parlatan saç uclarının kırılmasını azami orana indiren ve fönde çok işe yarayan bir ürün oldu benim için... daha önce lorealin marketlerde bile bulunan kırmızı kablı ufak serumunu kullanıyordum çok memnumdum hiçbiryerde bulamaz olunca daily shine serumuna geçmiş oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben avonun her iki serumundan da memnun kaldım fakat miktar olarak keşke biraz daha fazla olsa! Dolayısı ile miktar açısından daha çok ve fiyat açısından da uygun olan elseve mucizevi saç bakım yağını kullanıyorum bu aralar.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?