29 Şubat 2012 Çarşamba

Bitenler # 3


Uzun zamandır "bitenler" yazısı yazmıyordum. Kolay kolay ürün bitirebilen biri olmadığımı daha öncede söyledim. Özellikle konu makyaj malzemesi olduğunda rimel, eye liner ve pudra harici bitirebildiğim bir şey olmadı şimdiye kadar. Bu ürünleri de bir süredir biriktiriyorum. Daha fazla ekleyemedim üstüne. :P
Bitirdiklerime gelirsek;
1. Gliss ürünlerini genel olarak seviyorum. Bu sıvı saç kreminden de ilk başta memnun olduğumu sanıyordum. Sanırım sampuanı ile birlikte kullandığımdan öyle etkisini gördüm. Giderek kokusu bir acayip oldu ve etki görmedim. Bir daha alacağımı sanmıyorum.
2. Liquid neutrogena dan oldukça memnunum.
3.Avon badem özlü saç kreminide seviyorum. Çok yoğun bir nemlendirme yapmıyor ama yine de işimi görüyor. Onu sürmediğim zaman saçlarım daha çok kabarıyor ve kup kuru kalıyor.
4. Niveanın temizleme jeli ve toniğini bir daha almayacağım. Özellikle o toniği beş para etmez. Musluk suyu gibi ..
5.Bim in Apaks pamuklarından sıkça alıyorm..
6.Colleen in eye lineri ince uçlu. Severek kullandım.
7. Son olarak da Colgate'in hassas dişler için diş macunu. Bir çok kişi güzel bir sonuç etki etmiş ama bana yaramadı maalesef. Yeni arayışlar içindeyim..


Sevgiler xoxo

8 yorum :

  1. Aaa, çok ilginç, BİM'in bu markalı pamuğuna hiç denk gelmedim, kör müyüm neyim?

    YanıtlaSil
  2. Çok yumuşak bir yapısı yok ama dikişli olduğu için paçalanmıyor. En sevdiğim özelliğide bu zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Bi sürü sey bitirmişsin, ne güzel :) Nice nice ürün tüketmelereeee...:*

    YanıtlaSil
  4. Bunlar o kadar uzun zamandır bekliyor ki anca bu kadar bitti canım ve sağol :*

    YanıtlaSil
  5. Ablacığım ne diyeceğimi kime diyeceğimi bilemiyorum :) Ben bir genç kızım.Ben de makyaj yapmak istiyorum.Ama malzemem yok.Genç Kız Makyajı Nasıl Olmalı ? Neler kullanılmalı ? BİLMİYORUM.Bana bu konuda yardım edersen beni çok mutlu edersin :) Lütfen...

    YanıtlaSil
  6. :D arzu edersen mail yolu ile ulaşabilirsin adsız ..

    YanıtlaSil
  7. dalga mı geçiyorsun benimle ?

    YanıtlaSil
  8. Bak oraya ben e mail adresimi boşuna yazmadım ben. Ayrıca insanlarla dalga geçme tarzıma pek uygun bir davranış değil şekerim!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?