7 Şubat 2012 Salı

Bugün ne sürdüm?


Son zamanlarda bloga hiç post girmek istemiyorum nedense. Açıkcası yazacak pek bir şey de bulamıyorum. Zaten kozmetik alışverişi yapmıyorum bu sıralar. Keyifsizim, kafam allak bullak. Gelecek kaygısı çok kötü, belirsizlik çok can sıkıcı. Neyse kızlar, daha fazla iç karartmadan ojeye geçiyorum.

Gabrininim N17 no lu ojesi. Sevgili Makyaj severin hediyelerinden bir tanesi :) İlk kez sürüyorum. Rengini çok  beğendim. Zaten son zamanlarda da mavinin ve yeşilin tonlarına ilgi duyuyorum ojelerde. Bu rengide çok sevdim ve yakıştırdım ne yalan söyleyeyim :D


Bu flaşsız bir fotoğraf. Diğerleri ise flaşlı çekim.





Benden şimdilik bu kadar. Daha güzel postlar da görüşmek üzere. :P

Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. Çok güzelmiş bunun tonuuuu :D Yakışmış ayrıca canım :) Bulursam ben de alacağım valla :D

    YanıtlaSil
  2. Renk güzel tırnaklarına da yakışmış.sikma canını hersey yoluna girer hersey düzelir icini ferah tut sen

    YanıtlaSil
  3. Özgecim, sağol, bulursan mutlaka al tabi kaçırma. Beyaz tenli olduğundan sana daha çok yakışır :)
    Gülümsecim teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. canım seni eskiden çok takip ederdim.ama hep oje hep oje ekliyorsun.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel oje sürüyorsunuz kızlar ya oje sürme özürlüsü olarak kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Adsız, teşekkür ederim. Son zamanlarda alışveriş yapmıyorum maalesef fakat okumaktan hoşlandığın konularda bilgim dahilinde postlar hazırlamaktan da memnun olurum. Takipçimi kaybetmek istemem ;)
    Kozemetik deneyimleri, güzel yorumun için teşekkür ederim. Ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  7. selam,
    bloğunu yeni keşfettim takipdeyim tatlım....
    ne güzel bir blog ismi dikkat çekici ...
    oje rengi çok trend.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çekilişlerime de beklerim canım

    YanıtlaSil
  9. ojenin rengi harikaymış...
    deniycem bende

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?