10 Şubat 2012 Cuma

Metalik gri, sen ne güzel birşeysin !!


Eskiden sormuş olsalardı, "gri mi? ıyykk hayatta sürmem" derdim herhalde. Çünkü acayip bir antipati beslerdim gri ve tonlarına karşı. Şimdi ne olduysa, özellikle de bu metalik olanlar, bende nasıl bir ilgi uyandırdı anlatamam. 
İş konusunda olumsuzluk yaşamaya devam edince, Kpss yi denemeye karar verdim şu kalan 4 buçuk ayda. Aslında niyetim biraz para kazanıp seneye dershaneye yazılıp sınava girmekti. Neyse bu sene elimden geleni yapacağım ve şansımı deneyeceğim. Bugün de bir kaç dershane ile görüştüm. Sonrasında da küçük bir kozmetikçiye girdim bu oje bulma umuduyla vee ta taaammm :)
Hayret, aradığım bir şeyi buldum hiç zorlanmadan :)



Çok hoşuma gitti rengi, yoğunluğu falan. Matlaştırıcı ile sanırım daha bir hoş durabilir. Alıp denemek lazım.


Birde Alix avien in vardı, simli metalik gri. Onu da aldım sonra da onu sürerim artık. Bunun hevesini bir alayımda :D


Ayrıca farkındayım bu aralar fazla oje paylaşır oldum. Hatta izleyicimin biri, keşke kendisini tanısam, ama bu durumdan biraz şikayet bile etti denilebilir. Ne yapayım param ojelere yetiyor :D
Tüm önerilere ve hakaret içermeyen eleştirilere açık olduğumu belirtmeliyim. Her türlü düşüncelerinizi benimle paylaşmanız bana mutluluk verir. 



Artık Kpss maratonu başlasın. Sıkı bir çalışma beni bekler.

Sevgiler xoxo

14 yorum :

  1. aaa bu oje benim ilk aldığım ojelerimden! 5-6 sene önce oje maceram bu renkle başladı.. yeri ayrı o yüzden :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de haftaya Alix Avien versiyonunu tanıtacağım bunun :)
    Ayrıca senin tırnaklarına çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  3. cok guzel duruyor gercekten:)
    mutlu haftasonlari!

    YanıtlaSil
  4. son yayınlanan postu seçtim ki dikkatinden kaçmasın diye ;)
    blogumda taglendin,sorular için sizi şöyle alayım ;)

    http://bizimkiz.blogspot.com/2012/02/eyvah-tag-lendim.html

    YanıtlaSil
  5. Uzun ince bir yoldayım gidiyorum ne haldayım gidiyorum gündüz gece gündüz gece gündüz gece :) Bloggerine ilk kez giriyorum canım bayıldım ismindende mehmet akifin bu şarkısı geldi UZUN İNCE BİR YOLDAYIM....

    YanıtlaSil
  6. Adsız, teşekkür ederim güzel yorumun için. Blogumun adı aslında benim lakabım sayılır. Üniversite de beni bu şekilde tanımlardı arkadaşlarım :P bu açıklamayı da yapmadan geçmek istemedim :)

    YanıtlaSil
  7. tamam yeter oje görmek istemiyorum.bu blogada girmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Adsızlara takılma canım, canın ne paylaşmak itiyorsa onu yap :)
    Ojen güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  9. Sevdacım sağol :) Benim için aldığım tepkiler önemli fakat yine de isteklerim doğrultusunda bu blogu doldurmaya devam edeceğim :D Ne de olsa burası benim :) sevgiler :*

    YanıtlaSil
  10. çoook güzel duruyoooo :))
    kensisi benim de yıllardır vazgeçmediğim renk olur,kaç tane bitirdim bilmiyorum ve tüm kıyafetlerle rahatça kullanabiliyorum :)
    kpss'de başarılar!!!

    YanıtlaSil
  11. Senemcim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?