24 Şubat 2012 Cuma

Saçımı boyadım :S


Saçımın doğal rengi koyu kestane ama ben saçımın rengini biraz daha açmak istiyorum fakat evde beceremiyorum, kuaför şart sanırım :P 1 seneden biraz daha fazla bir süredirde saçımı boyamıyordum. Ne hikmetse saçımın aralarda da beyazları görünce canım sıkıldı. Gittim bugün migrosa Altın parıltılı Mocca yı aldım. Geçen sene boyadığım rengin aynısına boyamak istedim. Saçımın eski hali ve şimdi ki hali arasında pek bir fark yok. Hatta öyle ki alt tarafları pek tutmadı. Ama gün ışığında aralarda ki hafif bakıra çalan açık kahve tonu çok beğeniyorum. :) O yüzden bir daha ki sefere tercihim yine bu boyadan yana olurdu.
Yalnız o kadar çok zorlandım ki boyarken saçımı. Beceremedim zaten çok sık boyamadığım için saçımı :D





Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. Sanki biraz ışıltı gelmiş gibi saçına. Renk çok değişmemiş ama :( Biraz daha açık renklerle boya bence. Kahverengi diye boyayıp saçı bildiğin siyah olan çok arkadaşım oldu bugüne kadar :D Dediğim gibi azıcık daha acık renkler kullan bence. Yoksa bosuna yıpratma saçını :( Bi de bir kolestonsever olarak saçını kolestonla boya derim :D Son seferde denemek için Palette aldım ama Koleston forever diyorum.

    YanıtlaSil
  2. yinede farkediliyor bence süper olmş cnm yeni saçların mükemmel!saçlarda çook kıvırcık çoook tatlı hanii :D

    YanıtlaSil
  3. Adsız teşekkür ederim güzel yorumun için :D
    Justuntitled sana gelince ben sen kadar becerikli değilim ki bu saç baş işlerinde, olduğu kadar artık :D

    YanıtlaSil
  4. Canim senin saclarinda coooook güzelmis, cok begendim! Bence boyadiktan sonra cok güzelde parliyorlar ; )

    YanıtlaSil
  5. BEN DE BOYADIM SAÇLARIMI AYNI MARKA İLE..2 KUTU ANCAK YETTİ, 3 KUTU OLSAYMIŞ TAM OLACAKMIŞ..SONUÇ GÜZEL , BENMKİ KOYU KUMRAL, SENN RENK DE GÜZELMİŞ CANMM. IŞILTI VERMİŞ SAÇLARINA..

    YanıtlaSil
  6. köpük boyada güzel oluyor annem boyuyor :)

    YanıtlaSil
  7. Modavesaire, canım banada tam anlamıyla yetmedi aslında hesap edemedim ben. O nedenle de saçımın iç be alt kısımları pek tutmadı.
    Adsız, köpük boya pek iyi değil diye duymuştum bende o yüzden cesaret edemedim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, markette Bioblas color&more olarak bir boya çıkmış. sanırım bioblas ın dökülmeye karşı da etkiliymiş. aldım ve bu akşam deneyeceğim. Kullanan yada bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?