17 Şubat 2012 Cuma

Yapmadığın Şeyler



Anımsıyor musun yeni arabanı ödünç alıp çarptığım günü?
Öldüreceğini sanmıştım beni, öldürmedin oysa.

Anımsıyor musun seni zorla sahile götürdüğüm, yağmur yağacağını söylediğin ve yağmurun yağdığı günü?
"Söylemiştim sana" demeni beklemiştim, demedin oysa.

Anımsıyor musun kıskandırmak için seni başka oğlanlarla oynaştığım ve senin kıskandığın günleri?
Terk edeceğini sanmıştım beni, terk etmedin oysa.

Anımsıyor musun çilekli pasta düşürüp arabanın paspasını kirlettiğim günü?
Tokatlayacağını sanmıştım beni, tokatlamadın oysa.

Anımsıyor musun dansın resmi giysili olduğunu söylemeyi unuttuğum ve senin kot pantolonla geldiğin günü?
Bırakacağını sanmıştım beni, bırakmadın oysa.

Evet, yapmadığın çok şey vardı; ama dayandın bana, sevdin ve korudun beni.
Çok şey vardı benim de senin için yapmak istediğim,
Vietnam'dan döndüğünde,
Dönmedin oysa...

Bu şiiri lise yıllarımda bir felsefe kitabında okumuştum yanılmıyorsam. Çok etkilenmiştim, hatta gözlerimin dolmasına sebep olmuştu. Zaten ağlamaya meyilli bir insanım.. Az önce de şiiri not ettiğim defteri buldum ve bir kez daha okuyup sizinle de paylaşmak istedim. ve şiire düşülen not:

Bir dk sonra ne olabileceğini hiç birimiz bilmiyoruz ve bu bir dk sonsuza dek yitirilebilir.

3 yorum :

  1. ama canım adamıda bıktırmış...aslında eşler arasında sıkıntı varsa konuşulmalı,tartışılmalı bence..yoksa sonu böyle dönülmez yollara girer.

    YanıtlaSil
  2. duygulandim zaten bu aralar hersey icin duygulanip sulu göz oluyorum.
    harbiden cok güzel bir siir.

    YanıtlaSil
  3. duygulandım :( ellerine sağlık yinede...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?