12 Mart 2012 Pazartesi

Avon siparişlerim


Shine Attract serisinden Orchid rengini sipariş etmiştim. Çok merak ettiğim bir rujdu. Olumlu yorumların yanı sıra olumsuz yorumlarda okumuştum yabancı ve bazı Türk bloglarında. Benim görüşürüm olumlu. Çok yumuşak bir yapısı var. Şimdişik ruju dağıtmak zor olmadı. renginide çok beğendim :)




Avonun dudak balmlarını çok beğenerek kullanıyorum. Daha biri bitmeden diğerini sipariş ettim hazır indirime de girmişken. Renksiz bir balm. Çok güzel bir nemlendirmesi var. :)



Sevgiler xoxo

13 yorum :

  1. o yeni çıkan ruju merak ediyorum açıkcası :D

    YanıtlaSil
  2. Evet ya o ruja ben hep olumsuz yorumlar okudum yerli bloglarda ,o kadar da merak ediyordum almak istiyordum :/ Ama bence insanlar genelde ruj fazla renk vermediği için beğenmedi,onlar sanıyor ki görünen rengi verecek ruj,halbuki bu rujun özelliği o yani di mi :D Bizim siparişi daha vermedik ama bu rujlardan seçicem 1 tane,koydum kafaya :) Ben lip balm tarzı rujları seviyorum zati . Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  3. bana da minik bir testerı geldi bu rurun ve aşırı beğendim, orchid rengini de sipariş etmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. shine attract guava rengini sipariş ettim ben de. umaarım güzel çıkar.

    YanıtlaSil
  5. - Adsız, bir tane edinmelisin :)
    - Özgecim, gerçekten herkese hitap edebilecek bir ruj değil. özellikle de mat ve yoğun renkli ruj sevenlere göre hiç değil.. Hafif renk vermesi bana yetti :)
    - Kitten, orchid bana göre katalogdaki en ilgi çekici renkti. Denemeni tavsiye ederim :)
    - Dofa, umarım sende memnun kalırsın canım :)

    YanıtlaSil
  6. çok merak ettiğim bir rujdu:) elideki renkte süpermiş.yorumun ve swatchın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Pembe fiyonk güzel yorumun için bende teşekkür ederim :) sen de alırsan blogunda görürüz artık :)

    YanıtlaSil
  8. avon temsilcisi yok hiç işte :S

    YanıtlaSil
  9. Bu avon ruju hiç bu kadar yakından göremiştim.Eğer sadece renk verme özellikli ise bana hitap etmeyecektir.Fakat genel anlamda rengi hoşmuş gerçekten.güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  10. Cosmotrend teşekkür ederim :) henüz bende tam olarak kullanmış değilim.İlk izlenim olumlu fakat kalıcılık ve nem açısından pek yorum yapamıyorum şimdilik :)

    YanıtlaSil
  11. Rengi çok güzelmiş canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. bu ruju bende çok merak ediyodum artık alabilirim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?