1 Mart 2012 Perşembe

Beğenmediklerim..


Bir çok yerde okuduğum güzel yorumlar sonucu aldığım iki ürün... İkisinden de maalesef memnun kalmadım. Bitmeleri için kullanmaya devam ediyorum yine de.. 
Neutrogenanın greyfurtlu günlük peelinginin ilk başta kokusu çok rahatsız edici geldi bana. Bir kaç arkadaşın da bahsettiği gibi, ilaç gibi kokuyor, evet! Siyah noktalarıma hiç etki etmedi. Tek güzel yanı yıkama sonrası cildimde yumuşaklık hissi bırakıyor; fakat zaten o hissi sağlayan bir sürü daha iyi temizleyici ya da peeling jel var. Tekrar alacağım bir ürün değil. Fakat temizleyicisi daha iyi diyorlar. Onu bilemiyorum...


Ballı saç maskesini yarıladım. Bunu da bitirmek için uğraşıyorum. Sadece saç uçlarıma sürüyorum. Saçıma iyi kötü hiç bir etkisi olmadı. Bu ürün konusunda iyi yorumların çoğunlukta olduğunu gördüm ancak her ürün herkeste aynı etkiyi sağlamıyor ne yazık ki. 

Sevgiler xoxo

5 yorum :

  1. Ben saç maskesini ilk kullandığımda çok hoşuma gitmişti ama artık bi etkisini göremiyorum. Ama peelingden memnunum :/

    YanıtlaSil
  2. Neutrogena hakkinda hem fikiriz : )

    YanıtlaSil
  3. Bende gidip o greyfurt serisinden alcaktım.üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  4. evet tatlım her ürün herkeste aynı etkiyi yapmıyor o yüzden en iyisi sana uygunu seçmek bazende tam tersi oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. herkeste aynı etki yapmıyor ürünler bende öyle bir kaç tane almıştım hiç birşey olmadı :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?