6 Mart 2012 Salı

Bu film izlenmeli...

- ONLY YOU -



Kore sinemasına olan hayranlığım bu film ile yine katlandı.. Nasıl güzel bir oyunculuk, o duygular nasıl yansıtılıyor.. Tek kelime ile harika!! Zaten So Ji Sub'un oyunculuğuna hayranım. Değişik bir duruşu var. Resmen gülmesi için bekliyorsunuz, gülünce mutlu oluyorsunuz, ağlayınca sizle üzülüyorsunuz. Kadın olsun erkek olsun, Koreli oyuncular bu işin hakkını veriyor ama So Ji Sub şimdiye kadar izlediğim en enteresan tarza sahip oyuncu.

Filme gelirsek, bir çoğunuz için Yeşilçam vari bir film olabilir belki.. Eski bir boksör ve görme engelli bir kız yer alıyor bu filmde.. Fazla da bir şey söylemek istemiyorum. Kore filmlerini seviyorsanız eğer, bu filmi de çok seveceğinizi söyleyebilirim sadece. Ağlaya ağlaya bir hal oldum sonlara doğru. İzlediğim en güzel filmlerden bir tanesiydi..

Lütfen Kore, bu tarz filmlere devam etsin ve aşka inanmayanlar.. Bu filmler sizi aşka inandırabilir...
Bir yerde, her zaman bir " UMUT " taşımak gerekir.. :)     


Sevgiler xoxo

8 yorum :

  1. kore filmlerini hiç izlemedim açıkcası ama son zamanlarda bloglarda fazlasıyla yer alıyor. romantik filmleri severim izlenilecekler kısmına not alıyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  2. Kore yapımlarını ilk izlemeye başladığımda çok yadırgamıştım. Dili olsun oyuncular olsun.. Sonra kaptırıyorsun kendini. Çünkü çok samimi :))

    YanıtlaSil
  3. ay yok anacım ben bu depresif halimle bu filmi izlersem kendimi işyerimden aşağı atarım heralde:))

    YanıtlaSil
  4. Ben gibi sulu göz isen, bu filmi keyifli olduğun zamana denk getirmeni tavsiye ederim gülümsecim :D

    YanıtlaSil
  5. ben de daha once izlemedim bir kore filmi ama deneyecegim bu filmi ...

    YanıtlaSil
  6. cok merak ettim :)
    romantik duygusal... ee daha ne olsun :) bence tam benlik!
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  7. Bakayım bakayım!
    Benden daha güzel anlatmışsın filmi. Kıskandım sanki. :D

    Ji Sub candır!^^

    YanıtlaSil
  8. Küçük şeyler, sende bendensin demek ki :) Hiç kaçırma bu filmi :)
    2zler, Teşekkür ederim nazik yorumun için :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?