2 Mart 2012 Cuma

What hurts the most?

Bu şarkıyı ilk kez Kırıkkale üniversitesini kazandığımı öğrendiğim zaman dinlemiştim.Neredeyse 5 sene olacak artık. Müziği ve klibin hikayesi beni çok etkilemişti. Tabii ki ben o zaman farklı bir ruh hali içerisindeydim. Korkuyordum. Başarabilir miydim? Bilmediğim, tanımadığım bir yere gidecek olmanın korkusu varken içimde duydum, dinledim bu parçayı. Daha çok etkilendim. Zaten sulu göz bir insanım. Hala daha ağlatır beni bu klip. 
Allah bu şekilde sevenleri ayırmasın. Ölüm elbet kaçınılmaz bir son ancak bu şekilde genç yaşta olan ani ölümler beni daha çok etkiliyor. . . Bu kadar duygusallığın üzerine ben kpss hazırlığıma geri döneyim. Bitirmem gereken Osmanlı islahatları beni bekler :(





Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. amanın allah korusun kimseyi sevdiğinden ayırmasın inş. sen bol bol çalış benimde sınavlar başlıycak ama tık yok çalışamıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Amin canım..
    Çalışmak sıkıntılı zaten ya.. Zorluyorum kendimi ne yapayım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de azda olsa bu duyguyu biliyorum :) Ablamın gidişinden.Kötü.Günlerce ağlamıştım.Ama şimdi çook güzel eczacı.Gurur duyuyorum.Zaman çok hızlı geçiyor.Ve Allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın...

    YanıtlaSil
  4. Adsız, amin.. Haklısın zaman çok çabuk geçiyor. Ben ağlaya ağlaya gittim ve ağlaya ağlaya döndüm. keşke bir 4 senem daha olsaydı da aynı yerde okusaydım diyorum hala :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?