19 Mart 2012 Pazartesi

Bugün ne sürdüm?


Dün Watsonstan aldığım bir Alix mavisi. Son zamanlarda mavinin ve yeşilin hemen her tonunu alıyorum ama sanırım aradığım mavi buydu! :) Rengini çok sevdim.
Aslında bu aralar pek oje sürmesem iyi olacak çünkü tırnaklarım kırılmaya başladı Kalyon kullanmayıda ihmal edince. Şimdi sürekli olarak kısaltıyorum tırnaklarımı ve mümkün olduğunca oje sürmemeye çalışıyorum. Ama bu rengi size göstermeden edemedim :)


Tek sevmediğim özelliği çok çok yoğun bir yapısı var. Sürmekte zorlandım.




Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. Rengine bayıldım ve sana çok yakışmış. Sevgiler..

    Bana da beklerim :)

    http://lifebybambinos.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  2. bu rengi cidden cok hoş sürmüşsün cnm ama ne dicem bu alix avien'in içinde parıltılar olan mint yeşili degilmi cnm bn ondan almamıstm mhiç öle durmuyor cvbına göre bnde alıım flormar olan eskidi :D

    YanıtlaSil
  3. Ayşenur teşekkür ederim :) içinde iç bir pırıltı yok bu ojenin. :)

    YanıtlaSil
  4. Cok güzelbir renkmiş canım bende bakacağım bu renge bayıldım:)güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Cosmo sağol canım bulursan kaçırma gerçekten. Sürümü biraz sıkıntılı ama rengi için biraz çileye değer diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel duruyor bu renk tırnakda,ben de sürüyorum bol bol=)

    YanıtlaSil
  7. Fashion, ben de tırnaklarımı eski formuna sokabilirsem bol bol süreceğim inşallah :)
    Tuğba, çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  8. bnde bu rengi çok severek kullanıyorum. tırnak da ayrı bi güzel duruyo. hatta şuan tırnaklarımda bu var :)
    http://everthingwithmeddy.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?