9 Mart 2012 Cuma

Bugünkü minik alışverişim


Kaç zamandır aklımdaydı Alix in shine plus ruj serisine bakmak. Ama maalesef sinir oldum. Önce şunu söyleyeyim. Kuşadası'nda esnaflar nereden daha fazla para kırarım diye bakıyorlar. Bloglarda takip ettiğim fiyat 8 küsur iken, burada 11 buçuk lira. Yaşlı amcaya açıklamaya çalıştım blog olayını ama ısrarla internetten alacaksınız o zaman hanımefendi deyince pes ettim. 
Böylelikle shine plustan vazgeçtim. Flormara yöneldim. Selection serisinin 34 numaralı rujunu almayı düşünüyordum bugün ama rengi bende çok açık durdu. Dün kırmızı ruj postu yapınca gözüm yine kırmızılara takıldı. :)
Şimdi gelelim aldıklarıma. 


Alix in yeni çıkardığı ojelermiş bunlar. 293  zaten aklımdaydı. Şansıma yeni gelmiş. 300 çok enteresan bir yeşil. Denemek için aldım. 301 de çok şeker nasıl kullanırım bilmiyorum ama çok hoşuma gitti gerçekten. Kırmızı görünce zaten artık aklıma Justuntitled geliyor. :)



Size göstermek için basitçe sürdüm. Bu aralar tırnaklarımın durumu hiç iyi değil. Uzun süre oje kullandığım için kırılmaya başladılar. Kalyon kullanıp güçlenmelerini bekliyorum :P


Bu da Flormarın supershine serisinden 515 kırmızısı. Sanırım artık favori kırmızım bu! :) Kırmızı sevenler dünkü renkleri unutup bu renge bir göz atsınlar ;)





Sevgiler 

Şimdiden mutlu hafta sonları ;)

xoxo

10 yorum :

  1. Güle güle kullan canım :)) O yeşil ve kırmızı Alix'i ilk kez görüyoruuum ! Kırmızı siyahın üstüne falan güzel durur kanımca,yeşil oje de sevmememe rağmen bu yeşili beğendim. Off daha dün diyordum anneme ,oje almayacağım artık diye :S :D

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım :) Yok yok alma sen o yeşil güzel değil. :D Seninkiler sana yeter de artar bile :D

    YanıtlaSil
  3. mavi olan alessandro blue lagoon'a çook benziyor :) güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Delircemmm bunlar ne güzel şeyler böylee:(( o metalik maviyle yeşile ayrı bayıldım zaten de o kırmızı ne öyle yaa! Delirtcekler bak beniii.. Alix Avien istiyoruuum!:D

    YanıtlaSil
  5. Hehehh bence de almıyım :D Allahtan o 2 mavi de bende var :))

    YanıtlaSil
  6. ben de bu 293 ten çoook memnun kalanlardanım,
    http://bizimkiz.blogspot.com/2012/02/alix-avien-293-ve-164.html

    alix avien nedense bir tutku haline geldi bende,alışverişe gittiğimde başka markalardan oje almak için zorluyorum resmen kendimi :D
    güle güle kullan,hepsi çok güzel ama ben de şimdi bu 301 i merak ettim doğrusu :))

    YanıtlaSil
  7. hmmmm yeşil olan çok hoş göründü gözüme:)

    YanıtlaSil
  8. Ojelere bayıldım canım, ruja da öyle ama favorim kırmızı ocen :)

    YanıtlaSil
  9. Sevdacım hiç benim tarzım değil normalde kırmızı oje ama dayanamadım görünce nasıl kullanırım bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  10. Metalik maviiii ve yeşile sanırım aşık oldum. Kırmızı olanda bonusuu. Ama 293 onu sevmedim diye üzülmesin onada bayıldım :D
    Houuy ben bunları nie hiç bi yerde görmüorumki. İstiyorum diye ağlıcam şimdi :D
    Evrene mesaj yolluorum açtım kollarımı gelin diye :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?