28 Mart 2012 Çarşamba

Kore dizilerine devam ediyoruz..


Dün itibari ile yeni bir diziyi daha bitirmiş oldum.  Dizimizin adı Mu Fair Lady. Dizi oyuncularından, baş roldeki kızı Coffee Prince'den, erkeği ise Secret Garden'dan tanıyoruz. Şimdiye kadar çok fazla Kore dizisi izlemedim. 10 taneyi geçmez herhalde. Ama bu dizi kesinlikle ilk 5'e girdi bile. İzlerken çok eğlendim.  
Daha önce de bahsettiğim gibi, Kore dizi ve filmleri biraz bizim yeşilçam'a benziyor. Daha bölümün ya da filmin ilk başından sonunun ne olacağını tahmin edebiliyorsunuz ; ancak buna rağmen dizinin gidişatı, oyuncuların rollerine olan hakimiyetleri, sonunu tahmin etmenize rağmen, sizi dizinin sonuna sürüklüyor. Kesinlike Kore severlerin izlemesi gereken bir dizi.
Bir de geçen hafta Full House adlı bir dizi izledim. Çok övüyorlardı. Ama ben sevmedim. Bu dizinin yanında o dizi ne ki...



Birde dizide bu ufaklık var. Mükemmel bir çocuk. Keşke bu çocuğa daha fazla sahne verselerdi. Bilmiş bilmiş konuşmaları, arada söylediği ingilizce sözler. Dizinin maskotu bu çocuk ve minicik beyaz köpeği bana göre :)



Sevgiler xoxo


2 yorum :

  1. Ben hala saraydaki mücevheri izliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Kore dizileri cok unluymus ya ben bi haberim merakda ediyorum buna bi bakiyim o zaman :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?