9 Mart 2012 Cuma

Kırmızı rujlarım


Kırmızı rujları çok severim fakat çok iddialı bir renk olduğu için kırmızı, çok sık kullanmıyorum. Aradığım bordo tonlu kırmızı ruju da henüz bulabilmiş değilim.
Bu üç rujdan en çok Flormarı beğeniyorum. fotoğraflarda biraz daha pembe tonlu çıkmış ama dudakta çok hoş duruyor ve kalıcılık olarakta oldukça memnunum.



Bu ruju geçen sene almıştım. Vallahi markası Sins midir Zinz midir anlayamadım. Numarasıda yok üstünde. 5 liraya almıştım kozmetikçinin birinden. geçen sene yeni çıkmış bu ruj. zaten serisinde de topu topu 5-6 renk vardı. Ama kalıcığı güzel bir ruj. Aldığım iyi olmuş anlayacağınız :)

Avonun bu rujunuda seviyorum. Çok yoğun şekilde boyuyor fakat ben bu ruju her zaman sürmeye cesaret edemiyorum çünkü direk göz alıyor..


Bu da benim en sevdiğim kırmızı rujum flormar ın selection serisinin 15 nolu ruju. :)
Renk silik duruyor neden bilmiyorum ama dudakta duruşunu dediğim gibi çok seviyorum ancak dudak fotosu çekmeyi beceremediğimden bu şekilde idare edin lütfen :(





Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. alix avienin 55 ni tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. ben de hala kendime göre kırmızı ruj bulamadım.ama senin resimlerde soldaki çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
  3. avonun hangi ruju acaba, renk çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
  4. Kitten, avon un ultra color rich moisture serisinden red kiss :)

    YanıtlaSil
  5. Kırmızılara bayılıyorum bu ara, başka renklere bakmıyorum bile : :) Senin kırmızılarda çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?