31 Mart 2012 Cumartesi

Kızlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım varrrr!!!

         Şimdi malum KPSS hazırlığı falan derken ben de ne uyku düzeni, ne sosyal hayat ne de düzenli beslenme kaldı. Bu duruma bir son vermek istediğim için egzersiz yapmaya karar verdim. Sabah ablam ile yürüyüş, koşu yapmak istiyorum; fakat sıkıntım şurada :
       Ince bir yapım var, zaten kilo almakta zorlanıyorum, spor yaparak eldeki kilolarıda kaybetmekten korkuyorum. Internetten araştırdım, zayıf olan kişilerinde sağlık için spor yapmalarını tavsiye ediyorlar ancak asıl istediğim bilgilere ulaşamadım.
       1.si sabah kalktığımda kahvaltı yapmalı mıyım, spordan önce?
       2. Tempolu yürüyüş ya da koşunun bana kilo konusunda olumsuz etkisi olur mu? Kaş yaparken göz çıkarmak istemem.
Bu konu hakkında bilgisi olanlar lütfen bildiklerini benimle paylaşsınlar. Teşekkürler.



Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. Merhaba
    Bende ciddi anlamda spor yapan bir insanım ve yazdıklarını görünce sana yardım etmek istedim.
    Öncelikle ilk sorunda başlayayım ben kesinlikle spordan önce bişiler yemeni öneririm gün boyu kendini enerjik hissetmen ve spordan sonra bitkin düşmemen çok önemli eğer erken saatte spor yapıcaksan ve kahvaltı yapmaya üşeniyorsan en azından birşeyler atıştırmanı öneririm en basiti bir muz gibi.
    ikinci soruna gelirsek önceden spor yapmıyorsan ve yeni spora başlayıp sadece sağlıklı olmak için spor yapıyorsan tükettiğin enerjiyi geri almalısın böylece kilo vermezsin.Örnek veriyorum spor yapmadan önceki 2000 kalori alıyordun ama şimdi spor yapıp 400-500 kalori yakacağına göre 2400-2500 kalori alman lazım.

    YanıtlaSil
  2. Evet, bundan sonra güne erken bir saatte başlamayı düşünüyorum. Tavsiyelerim için çok teşekkür ederim. Bunu bir kenara yazdım ;)

    YanıtlaSil
  3. canım fashinablewatermelon a katılıyorum kesinlikle spordan önce hafif birşeyler atıştırmanı öneririm.
    spordan sonra tansiyonun/şekerin düşerse kendini daha kötü hissedebilirsin.
    Yürüyüş ile birlikte pilates yapmanı öneririm. Basit hareketlerle kaslarını güçlendirip kilo vermeden daha fit bir duruş elde edebilirsin:)

    YanıtlaSil
  4. darkchocolatebrown, sana da teşekkür ederim :) Görüşleriniz benim için çok önemli. Hepsini göz önünde bulunduracağım :)

    YanıtlaSil
  5. Canım ben de bır ıkı onerıde bulunayım. Ağır bır kahvaltı spordan once tavsıye edılmıyor, karnın tok olmamalı ama aç karna da kan şekerın düşebılır bır brdak sut olabılır bır meyve, bır avuç badem olabılır ufak bır atıştrma yapabılırsın. Kılo fazla olmasa da yürüyüş cok yararlı ama o zaman kalorı alımını bıraz arttırmaya çalış. Ayrıca ağırlık çalışırsan (sakın bu kız delırdı mi deme kastetığım body buildingcıler gıbı aşırı agırlık değil, fitness salonlarında aletler ile çalışmayı kastedıyorum) eğer fıtnessa yazılabılırsen kasların yoğunlaşabılır. BEn mesela spor salonuna uyeyım bır arkadaşım kılo almak ıcın gelıyor aynı salona, agırlıklarla çalışıyor, kasları güçlendiği için 1-2 santim artış olmuş ölçülerinde bir ayda

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Haklısın aslında. Ben hiç araştırmadım spor salonlarını bir bakmakta fayda var. Doğru diyorsun. Tavsiyelerin için sağol :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?