18 Mart 2012 Pazar

Mini mini alışveriş


Bugün İzmir'e gittim üniversiteden kız arkadaşımı görmeye. İspanya'dan yeni döndü ve İzmir'e de iş başvurusu yapmaya gelince fırsatı değerlendirmek istedik. Çokta özlemiştim. Hem hava da yazdan kalmaydı sanki. Benim içinde değişiklik oldu. İzmir'e gitmişken watsons a uğramadan geçemedim ama gördüğünüz gibi ihtiyaç harici bir şey almak istemedim. Neutrogena'nın  peelinginden siyah noktalarla mücadele konusunda memnun kalmamıştım ama temizleyicisine bir şans vermek istedim.


Bu ojeleride, önce alix olmak üzere ilk fırsatta süreceğim tek tek :)

Kızlarr ya bu arada size ne diyeceğim. Kız arkadaşımla zara, mango,bershka falan biraz dolandık. Kız arkadaşımın söylediğine göre özellikle de zara da mango da ülkemizde yüksek fiyatlara satılan giysiler Ispanya'da indirim günlerinde 5 euro gibi fiyatlara satılıyormuş. Hatta indirimden aldığı 5-8 euro luk giysilerden bahsetti. Bershkaya girdiğimizde 35 liralık bir etek gördük aynısını 5 euro ya Ispanya da gördüğünü söyledi. Türk lirasına çevirdiğimizde bile bu miktarlar oldukça düşük kalıyor. Arkadaşım anlattıkça mağazalardan attım kendimi. Bu derece fark olması, Türkiye de vergilerin bu kadar yüksek olması, bir çok şeyin fazla fazla cebimizden çıkması kötü ya!!! Tabii diğer Avrupa ülkelerinde durumu bilemem ama arkadaşımın anlattığına göre durum bu şekildeymiş. Sinirim bozuldu duyunca...:)

Bugün İzmir de olupta Konak'a giden varmıydı? O nasıl bir kalabalıktı!!! Kemer altına giremedik... Çok sıcak ve kalabalık bir gündü bir o kadar da güzeldi. :)
Umarım sizde iyi bir hafta sonu geçirmişsinizdir blogdaşlar.

Sevgiler xoxo

3 yorum :

  1. Günün çok güzel geçmiş kıvırcığım cümlelerinden dökülüyo neşen :) Malesef fiyat farkı da çok acı... :( Her neyse. Ocelerini çok beğendim kıvırcııık! :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba ödülün ve mimin var bloğumda
    bakarsan sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?