30 Mart 2012 Cuma

Minicik alışveriş


 Bu akşam dershaneden sonra ilk işim henüz kapanmamış olan bir kozmetikçiye gitmek oldu. Pudram bitmek üzere olduğundan hemen yenisini alıp kenara atmak istedim.
Flormarın 92 numaralı compact pudrası. Makyajımın kesinlikle temel taşlarından bir tanesi. Yaklaşık iki yıldır severek kullanıyorum ve bu süre zarfında bittikçe yeniliyorum. Bir pudra zaten bana 6 ay kadar yetiyor. Kapatıcılığını seviyorum. Üstelik ağır durmuyor. En sevdiğim yanı da zaten bu! 


İki tane de Pastel oje görüp beğendim.
23 ve 72 numaralar. Sürülmeyi bekleyen bir sürü ojem birikti bu aralar. Tırnaklarımı eski formuna sokunca blogu oje postları ile dolduracağım :D



Mutlu hafta sonları,

Sevgiler xoxo

8 yorum :

  1. canım ben 97 sini kullanıyorum flormarın,92 nasıl acaba 97 ye göre

    YanıtlaSil
  2. Canııım güle güle kullaaan ;)

    YanıtlaSil
  3. Özicim bana göre flormarın compact renkleri arasında çok büyük renk farklılıkları yok. Daha önce 98 i kullanıyordum 92 ye göre daha beyaz kalıyordu. Ben buğday tenliyim, 92 numara bana neredeyse tam uyuyor :) 97 de muhtemelen 92 ye göre biraz daha açıktır ki kalatogda da o şekilde görünüyor.

    Morlu hatun sağol ;)

    YanıtlaSil
  4. ojeler süper tatlım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. canim acik mavi ojeye bayildim, nekadar güzel! : )

    YanıtlaSil
  6. bronz makyaj, teşekkür ederim :)
    Vivacım, bende onu bir an önce kullanabilmek için sabırsızlanıyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Ojeler harika, güle güle kullan aldıklarını canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?