2 Nisan 2012 Pazartesi

2 yeni oje daha..


Bugün nedense bir keyifsizlik var üzerimde. Halbuki sabah güne erken de başladım. İlk sporumu yaptım. Ama çok yorgun hissediyorum kendimi. Erken kalktığım için olsa gerek. Normalde öğle saatlerine kadar yatan bir insan olduğum için.. Fakat hazırlanmam gereken çok önemli de bir sınav varken önümde, bir kaç gündür gerekli özveriyi gösteremiyorum  Bu da canımı ayrı sıkıyor :(
Öyle işte kızlar...  Bunun yanında oje alışverişlerine dur diyemiyorum. Yine mavi tonları ile karşınızdayım. Sanırım mavinin hemen hemen bütün tonlarını topladım. Daha sırada sürülmeyi bekleyen ojelerim varken bunlara ne zaman sıra gelir bilmiyorum ama bu iki rengin artık benim olması bile biraz olsun keyfimi yerine getirdi :)
Flormar'ın çok bilindik 423  ve supershine serisinin 47 numaralı ojeleri.
Bir an önce tırnaklarımın eski formuna kavuşmasını umuyorum ojelerimi yeniden sürebilmek ve sizlere gösterebilmek için. 


Sevgiler xoxo

1 yorum :

  1. Bu güzel ojelerin rengi benım çekıilştekı elbıseyle ne kadar da uyumlu :) Elbıse senındır gule gule kullan canım bana adresnı maıl atar msın :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?