17 Nisan 2012 Salı

Bugün ne sürdüm?


Bugün ne sürdüm yazılarına uzun bir ara vermiştim. Yeni ojeler almama rağmen henüz hiç birini sürme imkanım olmadı ( bugünkü hariç ). Hala tırnak bakımı ile uğraşmaktayım. Tırnaklarım bir kez kırılmaya başladı mı, yeniden toparlanması uzun zaman alıyor. Bende bu süreçte sık sık nemlendirip kalyon sürüyorum ve düzenli olarak kesiyorum. Ancak bugün dayanamadım ve geçen hafta aldığım Pastel 306 numarayı sizinle paylaşmak istedim.



Hoşuma giden yeşillerden bir tanesi de bu 306 oldu. Bana göre çok yumuşak bir görünüşü var.  :)



Bu rengi zaten çoğunuz tanıyorsunuzdur. O nedenle lafı fazla uzatmıyorum.

Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. çok severim bu rengi havalara inat içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  2. pek hoş pek tatlı içim açıldı valla :)

    YanıtlaSil
  3. çok şekermiş canımsın mutlaka alıcam kıskandım azcık :P

    Bu arada çekilişime davet etmek istiyorum seni :)
    http://askinmodasi.blogspot.com/2012/04/ilk-hediye-cekilisim.html

    YanıtlaSil
  4. Bu rengi alıp almamakta çok kararsız kaldım en sonunda almadım ama şimdi yine muamma :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?