29 Nisan 2012 Pazar

Bugün ne sürdüm?

Herkese merhaba,
 Bugün Flormar'ın 47 numaralı ojesini sürmek istedim.Çok sık olarak kullanacağım bir renk değil çünkü daha çok soft ve mat renkleri seviyorum ama bu, ojeyi beğenmediğim anlamına gelmez :)

Tek kat sürmek yetti. Çok yoğun bir oje ve hemen kurudu. Sanırım supershine diğerlerine göre daha iyi bir seri.



Benden bu akşamlık bu kadar. Ojeler hakkında çok bir şey yazmaya gerek yok sanırım :)
hıı bu arada kızlar deli olacağım. Kuşadası'nda Loreal perfect clean bulamıyorum :S Allah'ın nasıl bir memleket bu! :(


Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. ben bu supershine serisine bayıldım,son zamanlarda sürekli onlardan alıyorum yaa!!!mirror efect dedikleri olaydan,ışıl ışıl parlıyor :)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok cici bir renk ama iş yerinde süremiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. rengi süpermiş
    flormarı seviyorum ya :)

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?