3 Nisan 2012 Salı

Çekiliş hediyelerim geldi :)))

Valkili harikalar kumpanyası  adlı, pamuk şeker kıvamlı blogun sahibesinin yapmış olduğu çekilişi kazandığımı öğrendim geçtiğimiz hafta :) Bugün de o Kitty'li sevimli hediyelerim elime ulaştı. Şu an çok keyifliyim ;)
İşte hediyelerim ;


Bu makyaj çantası o kadar güzel ki.. Hem beklediğimden de büyük çıktı,  bu da benim çok işime yarayacak ama kullanmaya nasıl kıyarım bilmiyorum :)


Bu taç ile Hello Kitty'i baş tacı edeceğim :)


Mutlu oldum vesselam. :)

Tekrar teşekkürler Valki bu güzel hediyeler için :)))


Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. şirin günlerde kullan canım^^

    YanıtlaSil
  2. hayııır bu çantaya daha çok bayıldım
    dışı büyük içi küçük insanlarız :D

    YanıtlaSil
  3. Değil mi ama? :D 20nin basamaklarını yavaş yavaş tırmanmaya başladığımdan beri pembeye ve kittye olan ilgim daha da arttı sanki :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?