19 Nisan 2012 Perşembe

Chissa allık ..

Herkese merhaba,
Size kısaca Chissa 121 numaralı allıktan bahsetmek istiyorum. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben bu allığı uzun zamandır arıyormuşum da farkında değilmişim. Nasıl bir şey o öyle demeyin :) Yaz aylarında ben mümkün olduğunca yanmamaya çalışıyorum ama akşamlarıda yüzümde ışıltılı bir  hava olsun isterim, hafiften bronz, yanaklar ışıltılı falan.. Bu ışıltıyı ben beyaz sedefli aydınlatıcı farlarla yansıtmaya çalışıyordum çünkü allıklar konusunda ben çok dar görüşlüyüm. Elim direk pembe olanlara gittiği için geriye kalan seçenekleri incelemiyorum çoğu zaman. Bu allığın ise bana hediye gelmesi benim için büyük şans ve nimet. 


 

Yaz için çok ideal bir allık. Ben dün denedim. Buğday tenli olduğum için biraz sırıttı ama hafif bir bronzluk ile mükemmel olacağını biliyorum. Bu allığı ben direk allık olarak değilde yüzümün belirli noktalarında aydınlatıcı olarak kullanmayı düşünüyorum yazın :)


Kalıcılık konusuna gelecek olursak, orta derece. Arada tazelemek gerekeceğini düşünüyorum.
Ama ben renk ve yapı olarak çok beğendim. Çok işime yarayacak bir allık. Tekrar teşekkürler Leydi Kozmetik :)




Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. Canım benim,birşey soracam sana yav :D Bendeki Chissa da bundan sanırım ama ben onu far diye düşündüm :))Gerçi benimkinin arkasında eyeshadow diye yazıyordu galiba. Aynı görüntüleri seninkiyle benimkinin sanki .. Senin bunun ambalajı küçük mü büyük mü ?Bak bakem bir :

    http://1.bp.blogspot.com/-rKSvv7MXQXA/T4wEAKJzV-I/AAAAAAAAEyQ/IBpS9RW7oY8/s1600/fdasgf.jpg

    YanıtlaSil
  2. Uzun süredir allık arıyodum ama bana uyar mıki ya bilemedim, tenim çok koyu

    YanıtlaSil
  3. Chissa ürünlerini görürseniz bir deneyin derim çünkü koyu tenle daha iyi görüneceğini düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  4. tam benlik.Ben de bu tonları kullanıyorum hep

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?