13 Nisan 2012 Cuma

DIY : Krem allık

Herkese iyi akşamlar.
Uzun zamandır krem allık yapımını merak ediyordum. Evde de kullanmadığım biri pembe diğeri şeftali tonlarında iki allığım vardı. Aslında becerip beceremeyeceğimden emin olamadığım için ilk başta hiç bir şeyi fotoğraflamadım :S o nedenle allıkların boş kaplarını görüyorsunuz :D
Flormar pudram da bitince onun kabı çok işe yaramış bulundu.
Kullandığım malzemeler sadece krem ve vazelin. Ben allıkları bir kaba boşaltıp iyice ezmeye çalıştım. Ardından kremsi kıvama gelene kadar krem ekledim. İyice karıştırdıktan sonra da yaklaşık bir çay kaşığı kıvamında da vazelin ekledim.




Çıkan sonuçta ise karşınızda. :) Aslında  ruj için ideal bir renk oldu :D Ben şimdiye kadar böyle bir allık rengi gördüğümü sanmıyorum :D


Pembe ve şeftalinin karışımından böyle bir renk elde ediyormuşuz. Enteresan bir çalışma oldu benim için. Şimdi buzdolabına koydum allığı biraz donsun istiyorum. Yalnız çok eğlenceli kızlar. Kullanmadığınız, kıyarım ben buna dediğiniz bir allığınız varsa mutlaka deneyin :)




Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. hımmmmm, denemek istiyorum ama cesaret edemiyorum desem:))))
    ama renk gayet güzel görünüyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ooo eline sağlık canım renk harika olmuuş ;)

    YanıtlaSil
  3. ne guzel yapmisin oyle :D bende denicem:D
    mutlu haftasonlari! <3

    YanıtlaSil
  4. Kızlar teşekkür ederim güzel yorumlarınıza :)
    Bir tek kıyıda köşede kalmış allığı gözden çıkarmaya bakıyor :D denemelisiniz :)

    YanıtlaSil
  5. aaa ne güzelmiş bu fikir acaba yapsam mı bunu :) biraz beceriksizimde:))

    YanıtlaSil
  6. Ben yapabildiysem eğer emin ol herkes yapar canım :D

    YanıtlaSil
  7. canım ben de yapmıştım yapınca iyi oluyor da fondoten üzerine sürülmüyor alttaki makyajı bozuyor yağlı oldugundan. sade cildime de allık gitmiyor ben kullanamadım :(

    YanıtlaSil
  8. Ben henüz kullanmadım tabii ama pudra üstüne deneyeceğim. Ama en azından denemiş oldum ben yoksa o allıklar zaten çöpe gidecekti :)

    YanıtlaSil
  9. kesilikle deneyeceğim tatlım...

    bu arada bloğuma ve çekilişime de davet ediyorum seni :)
    http://askinmodasi.blogspot.com/2012/04/ilk-hediye-cekilisim.html

    Takip ve blog listemdesin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?