28 Nisan 2012 Cumartesi

Golden Lady 431


Herkese iyi geceler,
Bu gece can sıkıntısına yeni aldığım ojelerimden birini sürmek istedim. Golden Lady ojeyi ilk kez kullanıyorum. Tesadüfen parfümerinin birinde gördüm. Kapı önünde duran oje havuzu içinde, bir çoğu bozulmuş ojelerin arasından sadece iki tane hoşuma giden  Golden Lady ojeyi seçtim.  İlki 431 numara. Alix Avien in 276sı ile neredeyse bire bir diyebilirim. Golden Lady sadece biraz soluk duruyor ama ben 431 i daha çok beğendim :)

 

 Ojenin yapısına gelirsek; bir kere sürümü çok kolay, yapısı tam yerinde ve kuruma süresi inanılmaz hızlı. İlk defa bir ojeden bu denli memnun kaldım.Umarım diğer renklerini de bulabilirim. 






Sevgiler 
xoxo

2 yorum :

  1. Canımcım çok yakışmıış ;) Golden Ladyler kendisinden beklenmeyecek performansa sahip cidden :D

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım. Çok haklısın ya bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?